مرادی در آستانه از دست دادن بازی‌های جهانی/ کسب سهمیه المپیک به تعویق افتاد

اگر سهراب مرادی نتواند دربازی‌های جهانی تایلند شرکت کند، کسب سهمیه المپیک به بازی های بعدی موکول می شود.

مرادی در آستانه از دست دادن بازی‌های جهانی/ کسب سهمیه المپیک به تعویق افتادبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سهراب مرادی که پیش از این برای درمان دیسک کمرش به آلمان سفر کرده بود، قرار بود هفته آتی سفری مجدد به این کشور داشته‌باشد تا علاوه بر تکمیل پروسه درمان کمرش، این بار کتف آسیب دیده خود را نیز درمان کند. کتفی که در هفته‌های گذشته یک بار در رفته بود و دیشب برای دومین بار این آسیب‌دیدگی برای قهرمان دسته ۹۶ کیلوگرم المپیک رخ داد.

حالا نگرانی‌هایی پیرامون غیبت مرادی در بازی‌های جهانی که از اواخر شهریورماه در تایلند برگزار می‌شود به وجود آمده است. بازی‌هایی که حکم کسب سهمیه المپیک در رشته وزنه‌برداری را دارد.

اگر طبق گفته‌های داوود باقری، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری سهراب مرادی در این بازی‌ها نتواند حضور داشته باشد، آن وقت مرادی باید در رقابت‌های دیگری  شرکت کند و سهمیه المپیک توکیو را به دست آورد.

قهرمان المپیک ریو ۲۰۱۶ در دسته ۹۶ کیلوگرم، تاکنون در ۳ دوره از بازی‌های گزینشی المپیک توکیو شرکت کرده و با شرکت در بازی‌های کشور‌های اسلامی و جام بین‌المللی فجر مشکلی بابت حضور در المپیک نخواهد داشت.  

البته با وجود اینکه داوود باقری از حضور نداشتن مرادی در بازی‌های تایلند خبر داده است، اما هنوز مشخص نیست که مرادی در کدام یک از بازی‌های کسب سهمیه المپیک می‌تواند شرکت کند.

در این خصوص مسعود قاسمی سرپرست تیم ملی وزنه‌برداری به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: طی صحبتی که با داوود باقری رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری داشتم، قرار بر این است که در جلسه روز شنبه، رسیدن یا نرسیدن مرادی به بازی‌های جهانی و همچنین زمان بازگشتش به تمرینات مشخص شود.


بیشتر بخوانید:

خورشیدی فر: کتف مرادی زمانی در رفت که تمرین تیم ملی تعطیل شده بود

مصدومیت ملی پوش وزنه برداری کشورمان/ کتف مرادی برای دومین بار در رفت

رئیس هیئت وزنه برداری استان آذربایجان شرقی استعفا کرد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از مصدومیت سهراب مرادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار