پای نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری به خوابگاه بانوان باز شد

پس از انتشار تصاویری از مشکلات موجود در خوابگاه بانوان وزنه بردار در اصفهان، نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه برداری شخصا از این خوابگاه‌ها بازدید خواهد کرد.

بهرامی: امروز شخصا از خوابگاه ورزشکاران بازدید خواهم کردبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های قهرمانی وزنه برداری بانوان در اصفهان در حال برگزاری است و از ۲۷ استان کشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان در این بازی‌ها که حکم انتخابی تیم ملی برای حضور در بازی‌های جهانی تایلند را دارد، شرکت می‌کنند.

اما دیروز تصاویری از اوضاع نامطلوب بانوان وزنه بردار در خوابگاه‌های محل برگزاری مسابقات منتشر شد. در این تصاویر فشار کم آب و قطع برق از مشکلات ابتدایی بانوان در خوابگاه بود که البته رئیس هیئت وزنه برداری اصفهان اعلام کرده که چون همه ۲۰۰ نفر حاضر در خوابگاه به طور همزمان از حمام استفاده کردند، با مشکل کمبود فشار آب مواجه شدیم.

حالا بهاره بهرامی نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه برداری در خصوص این اتفاقات در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیان کرد: امروز به محل خوابگاه این وزنه برداران خواهم رفت. به من اطلاع دادند که این مشکلات برطرف شده است، اما به این حرف‌ها توجهی نداشتم و می‌خواهم شخصا  از وضعیت خوابگاه‌ها بازدید کنم.


بیشتر بخوانید:

رکوردگیری از وزنه برداران نوجوان و جوان فردا برگزار می‌شود

حضور ۲۷ استان در رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی بانوان

باقری: صحبت‌های داورزنی ما را قانع نکرد/ شاید دیگر کاندیدا‌ها اعتراضشان را به مراجع بالاتری ببرند/ حتما من مقصرم که سهراب مرادی مصدوم شده‌است!


انتهای پیام/

آخرین اخبار از رقابت های وزنه برداری بانوان در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار