مهم‌ترین حوادث امروز ۳۰ تیر ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه ۳۰ تیر ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید:

مرگ نوجوانی ۱۴ ساله در استخر

نوجوان ۱۴ ساله‌ای در یکی از استخر‌های رشت غرق شد.

سرهنگ مجید رسول زاده، معاون اجتماعی پلیس استان گیلان گفت: نوجوان ۱۴ ساله‌ای در یکی از استخر‌های رشت غرق شد.

وی افزود: علت این حادثه در دست بررسی است که متعاقبا اعلام خواهد شد.

دور زدن در محل ممنوع، موتورسوار ۵۴ ساله را به کام مرگ برد

رئیس پلیس راهور استان از جان‌باختن موتورسوار ۵۴ ساله به علت تصادف با خودرو سواری پژو ۲۰۶ در شهرستان ماسال خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی، رئیس پلیس راهور استان گیلان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف فوتی در بلوار انتظام شهرستان ماسال، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم امدادی در محل مورد نظر مشخص شد راکب یک دستگاه موتورسیکلت در حال دور زدن در محل ممنوع با یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ برخورد کرده است.

رئیس پلیس راهور گیلان اظهار داشت: در این حادثه راکب ۵۴ ساله موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه علت مرگ این موتورسوار ضربه به سر بود، تصریح کرد: این فرد با ارتکاب به ۲ تخلف رانندگی، شامل دور زدن در محل ممنوع و عدم استفاده از کلاه ایمنی سبب وقوع حادثه و در ادامه مرگ خود شد.

وی از موتورسواران خواست: به منظور پیشگیری از تکرار حوادث ناگوار ضمن استفاده از کلاه ایمنی استاندارد، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را به طور کامل رعایت کنند.

دستگیری سارقان با ۱۰ فقره سرقت در فومن

۲ سارق منزل، مغازه و اماکن دولتی با ۱۰ فقره سرقت در شهرستان فومن شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محسن جعفرزاده، فرمانده انتظامی شهرستان فومن گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مختلف در این شهرستان، ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با استفاده از شگرد‌های پلیسی سرنخ‌هایی از ۲ سارق در این پرونده‌ها به دست آورده و مخفیگاه آن‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی فومن بیان داشت: با هماهنگی مقام قضایی ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شده و در یک عملیات ۲ متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ جعفرزاده اظهار داشت: متهمان دستگیر شده در بررسی فنی پلیس به ۱۰ فقره سرقت منزل، مغازه و اماکن دولتی در فومن اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه متهمان ۳۵ و ۳۸ ساله با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: با توجه به شروع فصل گردشگری شهروندان مراقب افراد فرصت طلب و مسافرنما باشند و هرگونه مورد مشکوک را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.