۲۷ هزار نفر از جمعیت کنگاور زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

رئیس اداره تامین اجتماعی کنگاور گفت : ۲۷ هزار نفر از جمعیت این شهرستان زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و از این تعداد ۲۴ هزار و ۵۰۰ نفر بیمه شده اصلی و تبعی و ۲ هزار و ۵۰۰ نفر مستمری بگیر می‌باشند.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فرشید عزیزپور رئیس اداره تامین اجتماعی کنگاور گفت : تکیه گاه اصلی صندوق بیمه تأمین اجتماعی مشارکت سه جانبه کارفرمایان، بیمه شدگان و دولت در سیاستگذاری، تصمیم گیری کلان و تأمین منابع مالی است.

وی گفت : رونق فعالیت‌های تولیدی موجب افزایش جمعیت زیرپوشش بیمه و امنیت روحی، سلامت جسمی و ارتقای بهره وری نیروی کار می‌شود.

رئیس اداره تأمین اجتماعی از پرداخت ماهانه سه میلیارد تومان به مستمری بگیران و خانواده‌های بازمانده کنگاوری خبر داد و افزود: سال گذشته نیز سه میلیارد تومان برای حقوق بیمه بیکاری با تعهدات کوتاه مدت، استراحت پزشکی، بارداری و… پرداخت شده است.

وی در ادامه از افزایش تعداد بیمه شده‌ها در سال گذشته خبر داد و افزود: سال ۹۷ با وجود همه مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، تعداد بیمه شده‌ها در شهرستان نه تنها کاهشی نداشت، بلکه شاهد افزایش ۵۷۰ نفری بیمه شده اصلی بودیم.

عزیز پور، ضریب بیمه شده‌های یک جامعه را از نشانه‌های توسعه یافتگی آن جامعه برشمرد و افزود: میزان ضریب پشتیبان نیز می‌تواند سازمان‌ها را در ارائه خدمات به مردم یاری دهد.

وی در ادامه به راه اندازی میز خدمت در شعبه تأمین اجتماعی کنگاور در سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: میز خدمت فرصتی برای گفتگوی حضوری با ارباب رجوع و تسهیل گری و سرعت بخشی به مشکلات مردم است.

وی در ادامه افزود: در سال گذشته تعداد ۶ هزار و ۴۸۰ دفترچه بیمه تأمین اجتماعی در این شهرستان صادر شده است.

 

 

انتهای پیام/د

مشارکت سه جانبه تکیه گاه اصلی صندوق بیمه تأمین اجتماعی

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار