معاون مالی و اداری دانشگاه فنی و حرفه‌ای:

فعالیت دانشگاه‌ها بدون بودجه فقط یک شوخی است

زمانی با انتقاد به نبود بودجه کافی دانشگاه‌ها گفت:‌ اگر تخصیص اعتبارات به دانشگاه‌ها نداشته باشیم فعالیت آنها فقط یک شوخی است.

فنی و حرفه‌ایبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا زمانی معاون مالی و اداری دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جلسه توسعه آموزش‌های مهارتی در شورای با اعضای کمیسیون آموزش مجلس به موضوع پرداخت مالیات دانشگاه‌ها اشاره و اظهار کرد:‌ چرا مجلس آموزش و پرورش را از پرداخت مالیات در ساخت و ساز‌ها معاف می‌کند، اما دانشگاه همچنان با وجود بودجه کم  باید مبالغ زیادی را صرف اینگونه هزینه‌ها کند.

وی با اشاره به وجود کارگاه‌های دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای ادامه داد: کارگاه‌های زیادی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سراسر کشور داریم که دانشجویان برای استفاده از این محیط‌های کارگاهی باید با حمایت مجلس و دولت بستر لازم تجهیزاتی را داشته باشند.

معاون مالی و اداری دانشگاه فنی و حرفه‌ای افزود:‌ چنانچه برای تجهیزات کارگاهی  به دانشگاه‌ها توجهی نشود فعالیت دانشگاهی فقط یک شوخی است.


بیشتر بخوانید:‌ زمان تبدیل وضعیت استخدام مربیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای مشخص شد


زمانی با انتقاد از کم‌توجهی به تخصیص بودجه مدیریت سبز تصریح کرد: محوطه سازی امور زیر بنایی این دانشگاه در قالب مدیریت سبز بسیار کم است و فقط  یک مبلغ ۱۰۰ میلیونی و یک مبلغ ۲۰۰ میلیونی از وزارت علوم پرداخت شده است.

وی بیان کرد:‌ اما اعتبار مورد استفاده ما از این مبلغ هم کمتر است و با توجه به تحویل اوراق مبلغ  ۱۰۰ میلیونی به ۵۰ میلیون تبدیل می‌شود و ۲۰۰ میلیون تومان هم به ۱۰۰ میلیون تقلیل می‌یابد.

انتهای پیام/

انتقاد از پرداخت مالیات توسط دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار