مردم بهترین قضاوت کنندگان عملکرد شورای شهر هستند

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مردم صاحبان اصلی شهر و بهترین قضاوت کنندگان درباره عملکرد شورای شهر و مدیریت شهری هستند.

مردم صاحبان اصلی شهر و بهترین قضاوت کنندگان عملکرد شورای شهر هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد رضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در روز‌های اخیر برخی افراد که انسجام شورای شهر پنجم، برنامه‌های راهبردی و موفقیت مدیریت شهری در اداره شهر را برنمی تابند به جای اقدامات حمایتی به ابزار‌های ناصواب برای تخریب متمسک شده اند.

او ادامه داد: از ابتدای فعالیت شورای پنجم آگاه بودیم که ممکن است عناصر رقابتی مشکلاتی ایجاد کنند، اما برای توسعه شهر از تقابل با آن‌ها پرهیز شد و حتی گاهی سکوت کردیم.
 
رئیس شورای شهر مشهد گفت: مردم صاحبان اصلی شهر و بهترین قضاوت کنندگان درباره عملکرد شورای شهر و مدیریت شهری هستند و در صورت ادامه فعالیت های تخریبی، با مردم و نخبگان شهر برای طرح اهداف پشت پرده، وارد گفت و گو خواهیم شد.

حیدری افزود: نقد و برخورد منصفانه موجب رشد و توسعه شهر می‌شود و از این موضوع استقبال می‌کنیم، اما عده‌ای با استفاده از روش‌های ماکیاولیستی و مخالف با مبانی انسانی و اخلاقی سعی دارند در روند توسعه شهر اختلال ایجاد کنند لذا از عناصر تاثیرگذار شهر توقع داریم اجازه ندهند عده‌ای با رفتار‌های ناصواب فضای تعاملی شهر را بر هم زنند چرا که برهم زدن فضای تعاملی شهر به ضرر مردم است.

انتهای پیام//ح. ص

مطلع کردن مردم از پشت پرده رفتار تخریبی علیه شورای شهر مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.