وجود بیش از هزارو ۳۰۰ مدرسه غیر دولتی در کرمان

رییس اداره مدارس غیر دولتی ومشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: در سراسر استان هزار و ۳۰۸ مدرسه غیر انتفاعی و بیش از هزار و ۷۰۰ مرکز پیش دبستانی مشغول به خدمت رسانی هستند.

فریبا اسکندری زاده رییس اداره مدارس غیر دولتی ومشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش وپرورش کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   درصد پوشش دانش آموزان در مدارس کشور را ۱۲ درصد بیان کرد و گفت: با تلاش کارکنان مدارس غیر دولتی این رقم در استان کرمان به ۱۸ درصد رسیده که نسبت به میانگین کشوری ۶ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در سراسر استان هزار و ۳۰۸ مدرسه غیر انتفاعی و بیش از هزار و ۷۰۰ مرکز پیش دبستانی مشغول به خدمت رسانی هستند که با توجه به دستاورد‌ها ودرخشش‌های سنوات گذشته، ۳ درصد در سال تحصیلی گذشته  افزایش جذب دانش آموز داشته ایم.

رییس اداره مدارس غیر دولتی ومشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان ضمن بیان افزایش قیمت ۶ تا ۲۹ درصدی شهریه مدارس غیر دولتی استان در سال ۹۸-۹۹ گفت: این افزایش در پی مصوبه شورای سیاست گذاری نظارت بر مدارس وزارت آموزش وپرورش، در راستای ارتقا و بهبود خدمات آموزشی و پرورشی صورت گرفته است.

وی یادآور شد : پارسال بیش از ۱۵۸ هزار نفر دانش آموز در مدارس غیر دولتی استان کرمان ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/ی

افزایش قیمت شهریه مدارس غیر دولتی کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار