همایش تبیین و بازخوانی بیانیه گام دوم انقلاب در کرمان برگزار شد

همایش تبین و گفتمان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در دانشگاه فرهنگیان با حضور هسته‌های بسیج استان کرمان برگزارشد.

همایش تبیین و بازخوانی بیانیه گام دوم انقلاب در کرمان برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین قنادیان رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه با اشاره به اینکه چهل سال از انقلاب گذشته است و ما از ابتدای حیات خود با دشمنان مواجهه بوده ایم گفت: اما با همه‌ی کینه توزی‌ها وارد چهل سال دوم انقلاب شده ایم و مقام معظم رهبری برای نشان دادن راه چهل سال دوم بیانیه‌ی گام دوم را عرضه داشتند.

وی افزود: در بهمن سال گذشته به دلیل فضای ملتهب امکان فراهم‌نشد که بیانیه‌ی گام دوم مورد کنکاشت قرار گیرد و اکنون که فضای آرام تری وجود دارد باید به این موضوع پرداخت شود.

قنادیان با اعلام اینکه ظلم به امام بزرگترین ظلم در جامعه است اظهار کرد: ظلمی که به امام حسین (ع) شد شهادتش در کربلا نبود بدتر از آن این بود که نگذاشتند صدای امام را امت بشنوند.

رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه بیان کرد: رساندن صدای امام یک رسالت بزرگ است و در گام دوم انقلاب تکلیف دینی ماست از رهبری اطاعت کنیم.

وی با اشاره به اینکه اولین رکنی که در بیانه گام دوم انقلاب  مطرح می شود وجود یک چشم انداز است گفت: مقام معظم رهبری مسیر را به انقلابیون نشان داده است که دچار انحراف نشوند.

قنادیان افزود: تحقق ولایت اسلامی فقط قرار نیست در مملکت ما یا کشور‌های مسلمان انجام شود هدف ما کل جهان است چشم انداز این انقلاب تمدن سازی و زمینه سازی برای ظهور آقا امام زمان (ع) است.

وی با اعلام اینکه نکته دومی که مقام معظم رهبری به آن اشاره دارد راه طی شده است، اظهار کرد: باید بدانیم کجا بودیم تا الان و ۴۰ سال از انقلاب گذشته و الان توی این شرایط هستیم اگر گذشته را ندانیم راه آینده را نمی‌توانیم انتخاب کنیم.

رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه گفت: باید فرصت‌ها را بشناسیم و باور کنیم می‌توانیم اقتصاد کشور را خودمان کنترل کنیم تا با چوب تحریم‌ها ما را آزار دهند.

وی افزود: مردم باید مهم‌ترین آسیبی که با آن مواجهه هستند را بشناسند اگر شناختند حلش کنند وگرنه همچنان با آن دست به گریبان می‌شوند.

قنادیان با بیان اینکه ما در حوزه دفاعی، امنیت و سیاسی مستقل هستیم اظهار کرد:باید در حوزه اقتصاد درست عمل کنیم وبه استقلال برسیم.

رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه با اشاره به اینکه ابزار‌ها و رسانه ها‌ی پیشرفته و فراگیر که کانون ضد اخلاق است اکنون ابزاری برای جنگ نرم برای ما هست گفت: باید این تهدید‌ها را شناخت و مبارزه کرد.

وی افزود: دشمن با فضای مجازی و تبلیغ در آن قصد دارد خودباوری ما را بشکند وامید‌های ما را به یاس تبدیل کند.

قنادیان اظهار کرد: مدیریت فضای مجازی باید ملی شود و این مساله حتی از ملی شدن صنعت نفت برای ما مهمتر است.

وی با اعلام اینکه اطلاعات مردم ما در فضای مجازی در حال حاضر در ۶ کشور رصد می‌شود افزود: اما بعضی‌ها دوست ندارند در کشور خودمان فضای مجازی مستقل شود.

رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه با اشاره به اینکه مدیران باید فضای ایجاد کنند تا جوانان ایفای نقش کنند گفت: جوانان انرژی جوانی، امید و ایده‌ای زیادی دارند باید به آن‌ها میدان داد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار