صوت منتشرنشده از شهید باقری درباره عبور کشتی‌های خارجی در خلیج فارس +فیلم

صوتی ماندگار از شهید حسن باقری را که در آن پیرامون رفت‌و‌آمد کشتی‌های خارجی در خلیج‌فارس بیان شده است می‌شنوید.

صوت ماندگار شهید حسن باقری در مورد خلیج‌فارسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر به تاریخ چهل‌ساله انقلاب اسلامی و اتفاقاتی که در این سال‌ها در ابعاد مختلف نظامی اعم از هوایی، زمینی، دریایی و اطلاعاتی در زمینه مواجهاتی که بین کشورمان و دشمنان رخ داده است، بنگریم، به خوبی و وضوح به این نکته واقف می‌شویم که نظام جمهوری اسلامی در تمامی این ابعاد با رشد و پیشرفتی فوق‌العاده روبرو بوده‌ است.

خلیج فارس یکی از عرصه‌های همیشگی محل تنازع بین دشمنان و کشورمان بوده است که البته امروز قدرت اول در این منطقه جمهوری اسلامی است؛ ایرانِ امروز به برکت خون شهدا در اوج اقتدار در این منطقه قرار دارد و هم‌اکنون امنیت تنگه هرمز و خلیج فارس بر عهده نیروهای دلاور نظامی کشورمان است. 


بیشتر بخوانید:  #تنبیه_ملکه/ اینکه گفتن یکی بزنید، ده تا می‌خورید، یعنی اینکه میخوان ده تا نفتکش توقیف کنن؟


به تازگی هم یک نفتکش انگلیسی به نام «استنا ایمپرو» به دلیل نقض مقررات دریایی و رفتار خطرزا، توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توقیف شد. یگان شناوری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات بین‌المللی دریایی و بنا به درخواست سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، این نفتکش را توقیف کرد.

در ادامه صوتی ماندگار و منتشرنشده از شهید حسن باقری در دوران دفاع مقدس را که در آن پیرامون رفت‌و‌آمد کشتی‌های خارجی در خلیج‌فارس و لزوم برنامه‌ریزی برای مقابله با آن‌ها بیان شده است می‌شنوید.

انتهای پیام/

برچسب ها: دفاع مقدس ، خلیج فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
شهدا ما را دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۱:۴۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : شهدا شرمنده ایم . روحش شاد یاد و نامش گرامی و افکارش خط مشی و راهش پر رهرو باد . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
شادی روحشان صلواه
آخرین اخبار