کاراندیش: عقد قرارداد با فروزان تبعات دارد/ هشدار‌های لازم را به باشگاه اسکاتلندی درباره جذب اروین دادیم

معاون حقوقی باشگاه تراکتور گفت: هر باشگاهی که می‌خواهد فروزان را جذب کند منتظر تبعاتش هم باشد.

کاراندیش: عقد قرارداد با فروزان تبعات دارد/ هشدارهای لازم را به باشگاه اسکاتلندی درباره جذب اروین دادیممصطفی کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت پرونده محسن فروزان اظهار کرد: کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال منتظر رای قطعی دادسرای فرهنگ و رسانه است تا نتیجه نهایی را اعلام کند.  

کاراندیش درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال قصد جذب فروزان را دارد و اینکه این دروازه بان می‌تواند با باشگاهی قرارداد ببندد، بیان کرد: به هر حال هر باشگاهی که می‌خواهد فروزان را جذب کند منتظر تبعاتش هم باشد. به هر حال اگر این دروازه بان بعد از رسیدگی و بررسی‌ها متخلف شناخته شود در آن صورت تیمی که با این بازیکن قرارداد می‌بندد با محرومیت مواجه می‌شود.  

دفاعیه ما به دست کمیته تعیین وضعیت نرسید 

او درباره اینکه گفته می‌شود پرونده باشگاه تراکتور بابت شکایت قلعه نویی و عشوری در کمیته تعیین وضعیت گم شده است، اظهار کرد: من اعلام نکردم که گم شده است بلکه یکسری از مکاتبات و دفاعیه ای  که برای این ۲ پرونده به سازمان لیگ در زمان مقررش ارسال کردیم تحویل کمیته‌های انضباطی و تعیین وضعیت نشده است. کمیته تعیین وضعیت اعلام کرده که باشگاه تراکتور دفاعیه‌ای بابت این پرونده‌های شکایت نداشته است، اما ما شماره اتوماسیون هم داریم. علاوه بر این بعد از اینکه ۲ روز از زمان جلسه رسیدگی پرونده‌ها سپری می‌شود نامه اش به دست ما رسید. به هر حال این موضوع قابلیت حل شدن را دارد و سازمان لیگ باید این مسائل را درایت و مدیریت کند. اگر به اعتراض ما ترتیب اثر داده نشود در آن صورت اقادامات لازم را انجام می‌دهیم.  

رضایت باشگاه تراکتور برای جدایی اروین  باید جلب شود 

کاراندیش درباره اینکه اروین بازیکن فصل گذشته تراکتور با تیم اسکاتلندی قرارداد بسته است، گفت: اروین همان کار استوکس را تکرار کرده است. همچنین باشگاه اسکاتلندی با ما مکاتبه و بیان کرده که این بازیکن می‌تواند قرارداد ببندد که پاسخشان را دادیم. ما به باشگاه اسکاتلندی بیان کردیم که حق عقد قرارداد با اروین را ندارند و باید رضایتمان  جلب شود. به هر حال باشگاه اسکاتلندی اقدام  منطقی و درستی کرده است و  این باشگاه به خوبی می‌داند که‌ای تی سی اروین باید از سوی  باشگاه تراکتور صادر شود به همین علت استعلام‌های لازم را انجام داده است. ما هشدار‌های لازم دادیم و بیان کردیم که اگر رضایت ما جلب نشود باشگاه و بازیکن محروم می‌شوند.  


بیشتر بخوانید:

بازیکن برزیلی در انتظار تایید سرمربی تراکتور

تمرینات بدنسازی و استقامتی تراکتوری‌ها در ترکیه

محرومیت در انتظار آنتونی استوکس و باشگاه ترکیه‌ای


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از باشگاه تراکتور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار