هراس آمریکا از اقتدار ایران

امام جمعه کرمانشاه گفت:آمریکا جرأت نگاه کج کردن به ملت ایران را ندارد، چرا که حضور مردم در همه صحنه‌ها را می‌بیند.

هراس آمریکا از اقتدار ایرانبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه گفت: آمریکا با دیدن حضور مردم در همه صحنه‌ها، جرأت نگاه کج کردن به ملت ایران را ندارد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به توقیف کشتی انگلیسی، این گفته امام (ره) که «آمریکا از انگلیس بدتر و انگلیس از آمریکا بدتر است» را یادآور شد و گفت: انگلیسی‌ها سه جلسه گذاشته‌اند که چطور با ایران برخورد کنند و متحیرند چه کنند و این نشان از اقتدار ایران است.

علما با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با اعضا حماس و تأکید ایشان بر اینکه مسأله فلسطین مهم‌ترین مسأله جهان اسلام است، بیان کرد: امام راحل از سال ۴۲ خطر اسرائیل را می‌دانستند و از فلسطین حمایت کردند.

خطیب جمعه کرمانشاه با بیان اینکه ۴۰ سال از برگزاری نماز جمعه می‌گذرد به اهمیت نماز جمعه در امور فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی اشاره کرد و نماز جمعه را یک رسانه آگاهی‌بخش و رشد‌دهنده دانست که مورد توجه همه دنیاست و دشمنان پی به اهمیت آن برده‌اندنماز جمعه‌ها جنگ را هدایت کردند و همواره مرکز وحدت و کانون نیرو‌های انقلابی بوده‌اند و در مقابل فتنه‌ها ایستادگی کرده‌اند.
وی در ادامه از اقدام ارزنده سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری ۱۷ جاسوس دشمن تجلیل کرد و برای آنان از درگاه خداوند طلب جزای خیر کرد.

انتهای  پیام/ز

 

 

نماز جمعه یک رسانه آگاهی‌بخش و رشد‌دهنده است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
درود