بسته‌های تشویقی درانتظار بدهکاران به شهرداری کرمان

سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرمان از در نظر گرفتن تخفیفات و بسته‌های تشویقی ویژه برای بدهکاران به شهرداری خبر داد.

بسته‌های تشویقی درانتظار بدهکاران به شهرداری کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا دادگرپور؛ رپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرمان گفت: ادارات، نهادها، ارگان‌ها و واحد‌های بخش خصوصی که عوارض، بدهی و معوقات خود را به شهرداری نپرداختند، با توجه به تخفیفات و تسهیلات پیش بینی شده از سوی شهرداری، می‌توانند از هم اکنون اقدام کنند.

وی با توجه به اینکه بسیاری از ادارات و نهادها، مجتمع‌های پزشکی و بخش‌های خصوصی بدهی‌های بالای به شهرداری دارند و معوقه‌های خود را پرداخت نکرده‌اند، افزود: برای تسریع در این امر بسته تشویقی در این معاونت دیده شده است که نهاد‌هایی که بخواهند نسبت به پرداخت معوقات خود اقدام کنند، می‌توانند از هم اکنون به این معاونت مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: میزان مطالبات تمامی نهاد‌ها و بخش‌های دولتی و خصوصی هم اکنون مشخص شده است که در صورت عدم همکاری آن‌ها نسبت به پرداخت مطالبات به شهرداری، از طریق مراجع قضائی اقدام خواهد شد.

دادگر با بیان اینکه شهرداری به دنبال ایجاد درآمد‌های پایدار است، بیان داشت: هم اکنون در حال ایجاد کد‌های درآمدی پایدار برای شهرداری هستیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه  عموم مردم پرداخت عوارض خود را در زمان مقرر انجام نمی‌دهند، گفت: تنها ۲۰ درصد مردم عوارض نوسازی خود را پرداخت کرده‌اند.

وی از شهروندان خواست: با پرداخت به موقع عوارض خود، شهرداری را در ارائه خدمات بهتر به شهروندان با اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی همراهی کنند.

دادگرپور با بیان این‌که یکی از مواردی که شهردار کرمان به‌صورت جدی دنبال می‌کنند، ارتقای فرهنگ شهروندی و شهرنشینی است، به برگزاری جشنواره تابستانه به همت حوزۀ معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اشاره کرد و افزود: ما با تمام توان از جشنوارۀ «تابستان کرمان» پشتیبانی خواهیم کرد.
انتهای پیام/ح

بسته تشویقی برای بدهکاران شهرداری

برچسب ها: عوارض ، بدهکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار