افزایش تیم اتفاقات آب و فاضلاب شهری در زاهدان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری سیستان و بلوچستان گفت: ۱۴ تیم اتفاقات آب هم اینک در ۲ نوبت صبح و عصر برای برطرف کردن افت فشار آب زاهدان تجهیز شده وکار خدمت رسانی در این شهر را انجام می‌ دهند.

افزایش تیم اتفاقات آب و فاضلاب شهری در زاهدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  علیرضا قاسمی  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری سیستان و بلوچستان گفت: ۱۴ تیم اتفاقات آب هم اینک در ۲ نوبت صبح و عصر برای برطرف کردن افت فشار آب زاهدان تجهیز شده و این در حالیست که قبلا تنها پنج تیم کار خدمت رسانی در این شهر را انجام می‌دادند.

علیرضا قاسمی  اظهار داشت: تیم اتفاقات آب بعد از اعلام مشکل در هر منطقه به سرعت در آن محل حضور یافته و کار خدمت رسانی به مردم را انجام می‌دهد.

وی همچنین به اضافه شدن ۵۰ لیتر آب شیرین و ۵۰ لیتر آب شور در ثانیه به شبکه آب و فاضلاب شهری زاهدان اشاره کرد و گفت: در نقطه شمالی این شهر سه حلقه چاه حفاری، تجهیز و راه اندازی شده که یک حلقه چاه هم اینک وارد مدار شده و ۲ چاه دیگر نیز بزودی وارد مدار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری سیستان و بلوچستان ادامه داد: با این اقدام ۵۰ لیتر آب در ثانیه وارد مدار آب زاهدان خواهد شد و همچنین با مهندسی انجام شده بر سه حلقه چاه دیگر ۵۰ لیتر بر ثانیه از این چاه‌ها وارد مدار شده که در مجموع ۱۰۰ لیتر در ثانیه آب شیرین و شور به مدار این شهر افزوده می‌شود.

وی به نصب تجهیزات کنترل فشار در نقاط بحرانی شبکه توزیع آب زاهدان نیز اشاره کرد و افزود: هفت فشارسنج و ۱۵ شیرفلکه جدید به منظور اصلاح افت فشار در نقاط بحرانی شبکه توزیع آب این شهر اضافه شد.

قاسمی بیان کرد: این تجهیزات در هفته اخیر در نقاط بحرانی شبکه نصب و امکان پایش مستمر وضعیت شبکه انجام و امکان مدیریت و تنظیم فشار شبکه در پهنه‌های کوچک‌تر نیز امکان‌پذیر شد.

وی افزود: با اجرای این طرح، آبرسانی به نقاط بحرانی شهر زاهدان راحت‌تر و دوره‌های قطعی آب مشترکان کوتاه‌تر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری سیستان و بلوچستان مناطق زیباشهر، مهرشهر، خیابان کوثر، فروغ، امام خمینی شرقی، بهداشت و ... را از جمله مناطق مورد هدف این طرح عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

نصب تجهیزات کنترل فشار در نقاط بحرانی شبکه توزیع آب زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار