مدیرکل فرودگاههای سیستان و بلوچستان خبرداد؛

بهره برداری از شبکه جمع اوری آب وفاضلاب فرودگاه بین المللی زاهدان

مدیرکل فرودگاههای سیستان و بلوچستان از افتتاح شبکه جمع‌ آوری فاضلاب فرودگاه بین المللی زاهدان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مدیرکل فرودگاههای سیستان و بلوچستان گفت: شبکه جمع آوری فاضلاب فرودگاه بین المللی زاهدان با اعتبار 20 میلیارد و 450 میلیون ریال به بهره برداری رسید.


حسن اعرابی مقدم افزود: با هدف ساماندهی و جمع آوری فاضلاب فرودگاه بین المللی زاهدان، سال گذشته آگهی مناقصه عمومی این طرح در مراحل قانونی برگزار شد.


وی تصریح کرد: افتتاح این شبکه نقش مهمی در افزایش ضریب بهداشتی، کاهش آلاینده های محیطی و بهینه سازی مصرف آب و رعایت الزامات محیط زیست در فرودگاه بین المللی زاهدان دارد.


وی گفت: شبکه جمع آوری فاضلاب از طریق لوله گذاری به طول هزار و 80 متر و به عمق 3.5 تا 6.5 متر تا ایستگاه پمپاژ اجرا شده و سپس به شبکه فاضلاب شهری منتقل می شود.


مدیرکل فرودگاههای سیستان و بلوچستان گفت: هزینه این طرح از محل اعتبارات شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران تامین و در مدت پنج ماه با نظارت و اجرای شرکت آب و فاضلاب استان انجام شد.


اعرابی مقدم افزود: بیش از 100 پرواز بین المللی در شبانه روز از آسمان زاهدان گذر می کنند که بیشتر این پروازها از اروپا به سمت آسیای جنوب شرقی است.

انتهای پیام/گ

بهره برداری از شبکه جمع اوری فاضلاب فرودگاه بین المللی زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار