۶ درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در لرستان افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: در چهارماهه امسال تردد وسایل نقلیه سنگین در محور‌های مواصلاتی استان لرستان ۶ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: در چهارماهه امسال تردد وسایل نقلیه سنگین در محور‌های مواصلاتی استان لرستان ۶ درصد افزایش یافته است.

عباس شرفی اظهار کرد: براساس گزارش تردد شمار‌های جاده‌ای، از ابتدای سال ۹۸ تا پایان تیرماه تعداد ۴۵ میلیون و ۶۳۵ هزار و ۷۳۵ دستگاه وسیله نقلیه در محور‌های استان تردد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۴۴ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۲۱۷ وسیله نقلیه از رشدی معادل ۲ درصد برخوردار شده است.

او  تصریح کرد: سهم وسایل نقلیه سنگین از این میزان تردد ۹ میلیون و ۶۰۸ هزار و ۷۵ دستگاه بوده است که در مقایسه با چهارماهه سال گذشته با ۹ میلیون و ۴۴ هزار و ۴۸۹ وسیله نقلیه ۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از کاهش یک‌درصدی سرعت در محور‌های استان خبر داد و افزود: سرعت وسایل نقلیه در راه‌های استان از ۷۷.۳ کیلومتر بر ساعت در چهارماهه سال ۹۷ به ۷۶.۹ کیلومتر در سال جاری کاهش یافته است.

شرفی با بیان اینکه بیشترین تردد چهارماهه به تعداد یک میلیون و ۸۹۱ هزار و ۳۰۹ وسیله نقلیه در محور سه‌راهی چالانچولان-دورود به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که در چهارماهه سال گذشته محور خرم‌آباد-سه‌راهی چالانچولان با یک میلیون و ۹۳۲ هزار و ۷ وسیله نقلیه بیشترین تردد را به خود اختصاص داده بود.

او  اضافه کرد: کمترین میزان تردد در این مدت به تعداد ۹۸ هزار و ۸۵۶ وسیله نقلیه در محور بروجرد-بیرانشهر ثبت شده است درصورتی که در مدت مشابه سال قبل کمترین تردد با ۱۱۸ هزار و ۴۲۶ وسیله نقلیه در محور بیرانشهر-بروجرد ثبت شد.

انتهای پیام/ب

افزایش ۶ درصدی تردد وسایل نقلیه سنگین در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.