رفسنجان باید از تک محصولی فاصله بگیرد

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان رفسنجان گفت: با توجه به بحران آب و کمبود منابع آبی باید از تک محصولی در شهرستان فاصله بگیریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجید فصیحی هرندی، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان رفسنجان بحران آب را چالش اساسی در حال حاضر و آینده برشمرد و گفت: تامین آب بسیار سخت و دشوار است و متاسفانه سال‌های زیادی بدلیل بی توجه به منابع آب و استفاده سنتی از این منبع خدادادی علیرغم هشدار متخصصان آن را هدر داده ایم.

وی افزود: همه نگاه‌ها به قشر محقق و کشاورز دوخته شده است و احساس نیاز زیادی در بین کشاورزان از این بابت که باید فکری به حال منابع آبی کرد ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه باید از تک محصولی در شهرستان فاصله بگیریم، بیان داشت: با این وضعیت منابع آب آینده خوبی برای محصول پسته متصور نیست.

فصیحی هرندی با بیان اینکه مجتمع مس سرچشمه در بحث اقتصاد مقاومتی به خوبی ورود کرده است، یادآور شد: حمایت مجتمع مس سرچشمه در خصوص طرح‌های پژوهشی نیز می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. همچنین در خصوص تامین ابزار برای پژوهشگران نیز اقدام شود تا بصورت بنیادین به پژوهشگران و محققان کمک شود.
انتهای پیام/ی

مجتمع مس سرچشمه در بحث اقتصاد مقاومتی به خوبی ورود کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار