از بیستم مرداد ماه؛

طرح استفاده از کارت سوخت شخصی اجرایی می شود

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه قم از اجرای نخستین مرحله طرح استفاده از کارت سوخت شخصی خبر داد.

طرح استفاده از کارت سوخت شخصی اجرایی می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛محسن وزارتی، مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه قم با اعلام این خبر گفت: از ۲۰ مرداد اولین مرحله طرح استفاده از کارت سوخت شخصی آغاز می‌شود و مالکین برای اطمینان از صحت عملکرد کارت سوخت خود با مراجعه با جایگا‌ها از کارت سوخت شخصی استفاده کنند.

او با بیان این که این دسته از صاحبان خودرو‌ها که کارت هوشمند سوخت خود را گم کرده اند و در سامانه دولت همراه نسبت به درج اطلاعات اقدام کرده اند کارت سوخت شان به مرور صادر و توسط شرکت پست به آن‌ها تحویل داده می‌شود.

وزارتی به امکان بروز مشکل در استفاده از کارت سوخت شهروندان نیز پرداخت و گفت: افرادی که به هنگام سوخت گیری با کارت سوخت شخصی با پیام خطا مواجه می‌شوند و یا فیزیک کارت آن‌ها مشکل دارد با مراجعه به دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ و یا تماس با شماره تلفن ۰۹۶۲۷ نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی قم به فرایند حل مشکل رمز کارت سوخت نیز اشاره کرد و افزود: کسانی که رمز کارت خود را فراموش کرده اند از چهار رقم آخر شماره ملی خود به عنوان رمز کارت سوخت خود استفاده کنند و در صورت صحیح نبودن رمز با همراه داشتن کارت سوخت، کارت شناسایی مالک و خودرو نسبت به حذف رمز اقدام کنند.

او همچنین از صدور کارت سوخت المثنی برای شهروندانی که کارت سوخت خود را گم کرده اند خبر داد و گفت: این دسته از شهروندان باید با مراجعه به دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ نسبت به صدور کارت المثنی اقدام کنند و هنگام دریافت کارت مبلغ ۱۰ هزار تومان به عنوان هزینه مصوب صدور کارت المثنی پرداخت نمایند.

وزارتی در ادامه به فرایند اطلاع رسانی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی پرداخت و یادآور شد: به افرادی که طبق اطلاعات موجود در سامانه، کارت سوخت آن‌ها فعال و موجود است از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود.

در این طرح خودرو‌های بالای بیست سال و موتور سیکلت‌های بالای ۱۰ سال کار فرسوده محسوب می‌شوند و کارت سوخت به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد.

همچنین شهروندان می‌توانند در صورت وجود هر گونه سوال یا مشکل در خصوص کارت سوخت با سامانه پاسخگویی و راهنمایی شرکت کلی پخش فراورده‌های ملی ایران با شماره ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ش

طرح استفاده از کارت سوخت شخصی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار