۱۰ سال زندان برای پسر به خاطر قتل دردناک پدر

پسر جوانی که با ریختن قرص برنج در غذای پدرش وی را کشته بود، قصاص نمی‌شود.

۱۰ سال زندان برای پسر به خاطر قتل دردناک پدربه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  این پسر پس از بخشیده شدن از سوی خانواده پدرش به سنگین‌ترین مجازات که ۱۰ سال زندان است، محکوم شد.

یک جنایت فجیع
ظهر بیست و یکم مرداد سال ۹۷ مرد ۵۳ ساله‌ای با مسمومیت شدید کشته شد و خیلی زود فاش شد پسرجوانش در غذای او و دو مرد دیگر قرص برنج ریخته است. افشین تحت بازجویی قرار گرفت و به قتل اعتراف کرد.

وی گفت:من و پدرم سال‌ها ست در فروشگاه لوازم خانگی مشغول به کار هستیم. مدتی بود دچار مشکل مالی شده بودم ۴۰۰ میلیون تومان بدهکاری داشتم. نیمی از آن را در معاملات لوازم خانگی بدهکار بودم و مقداری را هم در قمار باخته بودم. برای فرار از دست طلبکار‌ها می‌خواستم خودکشی کنم.

به همین دلیل به خیابان ناصرخسرو رفتم و قرص برنج خریدم. وی ادامه داد: آن روز می‌خواستم با خوردن قرص برنج خودم را بکشم، اما یک باره فکر تازه‌ای به ذهنم رسید. قرص را در غذای پدرم و شریک کاری او ریختم تا پدرم را بکشم. فکر می‌کردم با مرگ پدرم به زودی می‌توانم تمام اموالش را تصاحب کنم. من پس از گرم کردن غذای پدرم و شریک کاری او و پسرش به بهانه دندان درد غذا نخوردم و مغازه را ترک کردم. وقتی به مغازه برگشتم که آن‌ها غذا را خورده و مسموم شده بودند.

افشین پس از رضایت دادن خانواده پدرش، در حالی که با وثیقه آزاد بود هفته گذشته از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه ایستاد و اتهاماتش را انکار کرد. او خودش را بی‌گناه خواند و گفت:من آن زمان تحت تاثیر مشکلات مالی دچار افسردگی شده بودم و حالم بد بود. به همین دلیل تصمیم به خودکشی گرفتم. من قرص برنج را خریدم و در مغازه گذاشتم تا در فرصت مناسبی آن را بخورم. اما وقتی مغازه را ترک کردم نمی‌دانم چه کسی قرص‌ها را داخل غذای پدرم و شریک کاری او و پسرش ریخته است. من انگیزه‌ای برای کشتن پدرم نداشتم و تحت فشار روانی به قتل پدرم اعتراف کردم. در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و دیروز با توجه به رضایت اولیای دم و دو شاکی دیگر پرونده، افشین را به ۱۰ سال زندان محکوم کردند.

منبع:خراسان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.