دسترسی جاده ملایر از قهاوند به آزادراه تهران قطعی شد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: دسترسی جاده ملایر از قهاوند به آزادراه تهران قطعی شد.

دسترسی جاده ملایر از قهاوند به آزادراه تهران قطعی شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، با اشاره به دسترسی جاده ملایر از قهاوند به آزادراه تهران افزود: ورودی راه سیاه کمرـ عبدالرحیم ـ میلاجرد نیازمند کارشناسی و جانمایی در ردیف ماده ۲۳ بود که با نشست‌های مختلف با مسئولان استانی و وزارت راه این امر محقق شد.

او اظهار داشت: به دلیل اهمیت موضوع پیگیری‌هایی انجام شد و خوشبختانه امروز در ردیف ماده ۲۳ به منظور جذب اعتبارات ملی از سوی وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس خاطرنشان کرد: با حضور مدیرکل مسکن و شهرسازی استان در دیدار با معاونان و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت راه ، ارتباط و دسترسی آسان و اتصال قهاوند به آزادراه تهران  بررسی شد، چراکه این اتصال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند قهاوند را از بن بست خارج کند.

خجسته  خاطرنشان کرد: اگرچه قهاوند از ظرفیت‌های فرهنگی، اقتصادی، کشاورزی خوبی برخوردار است، اما متاسفانه به دلیل برخی از چالش‌ها و موانع آن طور که باید در خصوص این شهر در گذشته در سطوح ملی برنامه ریزی صورت نگرفته است.

او  ادامه داد: به همین دلیل از مسئولان انتظار می‌رود بستر و فضایی فراهم شود که با حمایت‌های دولت و بخش خصوصی و با جذب سرمایه گذار بتوان بخش عمده ای  از این چالش‌ها را برطرف کرد.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: به منظور دسترسی آسان مردم قهاوند به خطوط ریلی ایستگاه راه‌آ‌هن در محدوده (همه‌کسی) جانمایی صورت گرفته که نقش بسزایی در آینده و توسعه این شهر ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام/ج

 جاده ملایر از مسیر قهاوند به آزادراه تهران متصل می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار