مدیرکل کمیته امداد استان فارس از رشد ۴۹ درصدی پرداخت صدقه در این استان نسبت به مدت پارسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس با اشاره به کمک‌های ‏شایان توجه مردم و نیکوکاران به نیازمندان تحت حمایت این نهاد، اظهار کرد: ‏در ۴ ماهه ابتدایی امسال پرداخت صدقات ۴۹ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه مردم نیکوکار استان در طی این مدت ۹۳ میلیارد و ۷۴۶ میلیون ریال به نیازمندان تحت حمایت این نهاد کمک کردند، ادامه داد: در ۴ ماهه ابتدایی سال گذشته مردم نیکوکار فارس ۶۳ میلیارد و ۳۸ میلیون ریال صدقه پرداخت کرده بودند که در مدت مشابه امسال شاهد رشد قابل توجهی بودیم.

بذرافشان افزود: در تیرماه امسال ۱۲۶ درصد تحقق برنامه و در ۴ ماهه ابتدایی سال نیز ۱۲۲ درصد تحقق برنامه را در جمع آوری صدقات شاهد بودیم.

مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: شهرستان جویم از لحاظ رشد پرداخت صدقات و منطقه ۵ شیراز از لحاظ حجم درآمد صدقات در ۴ ماهه ابتدایی امسال و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رتبه اول را در استان به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به میزان جمع آوری صدقات و افزایش آن نسبت به پارسال، تصریح کرد: این میزان رشد، نشان دهنده افزایش اعتماد مردم به این نهاد است، که با وجود داشتن مشکلات معیشتی و اقتصادی، همچنان صدقه را به عنوان سنتی حسنه در زندگی خود پذیرفته اند.

انتهای پیام/چ

افزایش صدقات در استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار