مدیرکل کمیته امداد استان سمنان خبر داد؛

رشد ۱۰ درصدی مشارکت سمنانی ها در پرداخت صدقه

محسن مسعودیان راد گفت: هر شهروند استان میانگین ماهانه ۶۰۱ تومان صدقه پرداخت می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه هر شهروند استان سمنان میانگین ماهانه ۶۰۱ تومان صدقه پرداخت می‌کند، گفت: مردم نوع‌دوست استان سمنان بار‌ها در همراهی‌های خود با کمیته امداد اثبات کردند که هم نوعان خود را فراموش نمی‌کنند که این مهم را می‌توان در رشد ۱۰ درصدی پرداخت صدقه طی سه‌ماهه امسال نسبت به سال قبل مشاهده کرد.

وی ضمن بیان اینکه طبق آمار به‌صورت روزانه هر شهروند استان سمنان ۱۹ تومان صدقه پرداخت کرده است، افزود: میزان صدقه جمع‌آوری‌شده طی سه‌ماهه سال گذشته یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و امسال یک میلیارد و ۲۹۳ میلیون بود که مقایسه این آمار افزایش ۱۹۳ میلیون تومان را نشان می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه صدقات جمع‌آوری‌شده در سرفصل‌های بسیاری برای مددجویان هزینه می‌شود، ابراز داشت: تأمین جهیزیه، هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، مسکن، درمان و پرداخت تسهیلات بخشی از کمک‌هایی که از طریق صدقات به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد می‌شود.

وی بابیان اینکه از مبلغ مذکور یک میلیارد و چهل میلیون تومان تنها از طریق ۸۵ هزار صندوق صدقات مستقر در سطح شهر‌ها و روستا‌ها جمع‌آوری‌شده است، تصریح کرد: این درحالی‌که مراکز نیکوکاری نیز ۲۲۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در این بخش مشارکت داشتند.

انتهای پیام / م

در سال جاری یک میلیارد و ۲۹۳ میلیون تومان صدقه در استان سمنان جمع آوری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.