استاندار اصفهان:

ایجاد پایگاه‌های انتقال خون در نقاط مختلف شهر اصفهان

استاندار اصفهان گفت:در نظر داریم در آینده نزدیک پایگاه‌های انتقال خون در نقاط مختلف شهر ایجاد نماییم تا دسترسی مردم به این پایگاه‌ها و خون رسانی به مراکز درمانی بیش از پیش تسهیل شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان در حاشیه بازدید خود از مرکز انتقال خون اصفهان به مناسبت روز اهدای خون اظهار داشت: مردم استان اصفهان، همواره در طول تاریخ، ایثارگری و نوع دوستی خود را به اثبات رسانده‌اند در همین راستا از تمامی هم استانی‌های اصفهانی تقاضا دارم بار دیگر با اهدای خون روحیه بزرگ منشی و مهربانی خود را به نمایش بگذارند.

استاندار اصفهان ادامه داد: سازمان انتقال خون ایران از جمله مراکزی است که فعالیت‌های چشمگیری برای تأمین و انتقال فرآورده‌های خونی انجام داده است، اما برای ارتقای تجهیزات این سازمان نیاز به همیاری مسئولان و مردم نوع دوست و فهیم اصفهانی داریم.

او تصریح کرد: در نظر داریم در آینده نزدیک پایگاه‌های انتقال خون در نقاط مختلف شهر ایجاد نماییم تا دسترسی مردم به این پایگاه‌ها و خون رسانی به مراکز درمانی بیش از پیش تسهیل شود.

رضایی خاطرنشان کرد: از فرمانداران نیز می‌خواهم تا با همکاری سازمان‌های مردم نهاد در جهت ارتقای مراکز انتقال خون در شهرستان‌ها تلاش کنند چراکه اهدای خون، اهدای زندگی است و افراد بسیاری را می‌تواند از مرگ نجات دهد.

انتهای پیام/م

 

بازدید استاندار اصفهان از مرکز انتقال خون اصفهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار