مسدودسازی حساب کاربری مرتبط با رئیس جمهور آمریکا توسط توییتر

شبکه اجتماعی توییتر یکی از حساب‌های مرتبط با رئیس جمهور آمریکا را به دلیل دروغ پردازی مسدود کرد.

مسدودسازی حساب کاربری مرتبط با رییس جمهور آمریکا توسط توییتربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس گزارشی که به تازگی در روزنامه آمریکایی دیلی بیس منتشر شده است، توییتر در روزهای اخیر یک حساب کاربری که با دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در ارتباط بوده است را مسدود کرد. توییتر علت این اقدام خود را دروغ پردازی و انتشار محتوای منحرف کننده افکار عمومی از سوی این حساب کاربری عنوان کرده است. ترامپ چند روز پیش و درست پیش از مسدود‌سازی این حساب یکی از پیام‌های آن را ریتوییت کرده بود.


بیشتر بخوانید: رتبه بندی نظرات، اقدام جدید فیسبوک برای ارتقاء سطح معنایی پست‌ها


توییتر اعلام کرده است این حساب که با نام کاربری LYNN THOMAS فعالیت می‌کرد تا پیش از مسدودسازی بارها از سوی این شبکه اجتماعی هشدارهایی را برای عدم رعایت قوانین توییتر دریافت کرده بود و متهم به نشر اطلاعات دروغ و استفاده غیرقانونی از چندین حساب به صورت هم زمان بود. 

مبارزه توییتر با دروغ پردازی در این شبکه اجتماعی

رئیس جمهور آمریکا توییتی با محتوایی در مورد انتخابات و دشمن خواندن دموکرات‌ها که در این حساب کاربری منتشر شده بود را ریتوییت کرد. دونالد ترامپ همواره شخص خود و کشور آمریکا را مدعی حقوق بشر و اجراکننده آن می‌داند ولی در عمل با رفتارهای گوناگون از قبیل توییت‌هایی با محتوای ناقض دموکراسی بارها حقوق بشر را زیر پا گذاشته است. 

مسدودسازی حساب کاربری مرتبط با رییس جمهور آمریکا توسط توییتر

کارشناسان تنها اتهام صفحه LYNN THOMAS در توییتر را دروغ‌پردازی و استفاده‌های غیرقانونی ندانسته و با اشاره به برخی از توییت‌‍‌های موجود در این حساب کاربری، ترویج خشونت و جنایت را جرم دیگر آن عنوان کردند. این دومین بار در کمتر از یک ماه اخیر است که توییتر حساب کابری یکی از کاربرانی که ترامپ توییت او را ریتوییت کرده است را مسدودسازی می‌کند. چندی پیش توییتر در اقدامی مشابه حساب کاربری شخصی به نام Reagan Battalion را مسدود کرد. در این مورد نیز رئیس جمهور آمریکا یکی از پیام‌های او را ریتوییت کرده بود. 

مسدودسازی حساب کاربری مرتبط با رییس جمهور آمریکا توسط توییتر

بدون شک این گونه اقدامات از سوی بزرگ‌ترین حمایت کننده تروریسم در دنیا، نیات و تفکرات واقعی آن‌‌ها را  به عموم مردم نشان می‌دهد و تا حد زیادی پرده از رفتارهای عوام فریبانه سیاست مداران آمریکایی برمی‌دارد.

انتهای پیام/

توییتر یکی از حساب‌های کاربری مرتبط با ترامپ را مسدود کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
گریم و بزک کنار رفته و قیافه واقعی اشکار شده .از اول هم همین طور بوده ولی بخاطر بزک و دوزک مردم جاهل و نادان نفهمیدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
صفحه اصلیشم کاش مسدود کنن