عباسیان: عملکرد خوبی داشته باشم ویلموتس به تیم ملی دعوتم می‌کند/سایپا پروژه ۳ ساله دارد

مدافع تیم فوتبال سایپا تهران گفت: هر بازیکنی آرزو دارد پیراهن تیم ملی کشورش را بپوشد و اگر عملکرد خوبی داشته باشم به تیم ملی دعوت خواهم شد.

معین عباسیان مدافع تیم فوتبال سایپا تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمدید قراردادش با این باشگاه در حال که از برخی تیم‌های دیگر لیگ برتری پیشنهاد داشت، اظهار کرد: پس از جمع بندی‌هایی که درباره پیشنهادهایم از سایر تیم‌ها داشتم ترجیح دادم باز هم در سایپا بمانم. مسئولان سه باشگاه تراکتور تبریز، نساجی مازندران و شهر خودرو مشهد با من صحبت کرده بودند، اما پس از صحبت‌هایی که با ابراهیم صادقی انجام دادم، قراردادم را با سایپا تمدید کردم.

صادقی تجربه کار کردن با جوانان را دارد

او درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال سایپا تهران پیش از شروع لیگ نوزدهم بیان کرد: هرچند شاکله تیم سایپا نسبت به فصل گذشته از بین رفته و حدود ۱۰ بازیکن اصلی تیم جدا شده اند، اما ابراهیم صادقی از تجربه‌ای که در کار کردن با نفرات جوان دارد، تیم خوبی را تشکیل داده و بازیکنانی را به سایپا آورده است که با وجود جوانی، تجربه بازی در لیگ برتر را دارند. در کل تیم مان جوان، جنگنده و سرحال است و تاکنون هم تمرینات خوبی انجام داده ایم و برای شروع فصل آماده هستیم. امیدوارم نتایج خوبی هم بگیریم.

وی درباره نخستین فصل سرمربیگری ابراهیم صادقی در لیگ برتر اظهار داشت: صادقی در سه بازی پایانی فصل گذشته هم سرمربی سایپا بود، اما امسال تیم را با تفکرات خودش بسته و صفر تا صد کار دست خودش است. به نظر من صادقی برای تیم سایپا پروژه ۲، ۳ ساله دارد و برای این موضوع برنامه ریزی کرده است. شاید بازیکنان تاثیرگذار و باتجربه‌ای از سایپا جدا شده باشند، اما او با قرارداد‌های چندین ساله نفراتی را به تیم اضافه کرده که در سال‌های آتی می‌توانند روند خوبی را طی کرده و سایپا را در مسیر قهرمانی قرار بدهند.

وینگر تیم سایپا تصریح کرد: البته حرف من به این معنی نیست که در این فصل دنبال کسب رتبه‌های بالای جدول نیستیم بلکه با توجه به تمرینات و اردو‌های خوبی که در دوران آماده سازی داشته ایم امیدواریم در نخستین فصل سرمربیگری ابراهیم صادقی هم می‌خواهیم نتایح خوبی بگیریم.

امیدوارم قول مدیران باشگاه سایپا عملی شود

عباسیان درباره میزان مطالباتش از باشگاه سایپا گفت: تیم مان فصل پیش مشکلات مالی زیادی داشت، اما مسئولان باشگاه اعلام کرده اند امسال این مشکلات حل شده و پرداختی‌ها به موقع انجام می‌شود. فکر می‌کنم از این لحاظ در فصل آتی شرایط بهتری داشته باشیم. امیدوارم قول مدیران باشگاه سایپا عملی شود. ۷۰ درصد از قرارداد سال گذشته مان را دریافت کردیم و ۳۰ درصد طلب داریم که قول دادند در طول فصل این مبلغ را هم تسویه کنند.

او درباره بدشانسی هایش در زدن ضربات ایستگاهی و اینکه بیشتر ضرباتش جای گل شدن به تیر دروازه برخورد می‌کند، اظهار داشت: من در زدن ضربات ایستگاهی بدشانس‌ترین بازیکن لیگ هستم و امیدوارم در فصل جاری دیگر کاشته هایم به تیرک نخورد و گل شود. البته در بازی‌های دوستانه و تمرینات اخیرمان بازهم ضربه ام جای گل شدن به تیر خورده است!

هر بازیکنی آرزو دارد پیراهن تیم ملی کشورش را بپوشد

عباسیان درباره امیدواری اش نسبت به حضور در اردو‌های تیم ملی فوتبال ایران با توجه به دیدگاه مثبتی که مارک ویلموتس نسبت به بازیکنان با کیفیت لیگ برتر دارد، گفت: هر بازیکنی آرزو دارد پیراهن تیم ملی کشورش را بپوشد. ویلموتس در اردوی اخیر تیم ملی نشان داد عملکرد بازیکنان خوب لیگ برتر و حتی لیگ یک را با دقت زیرنظر دارد و بی شک من هم می‌توانم با عملکرد خوب در لیگ برتر و تیم سایپا به تیم ملی دعوت شوم.

امیدوارم مسئولان سازمان لیگ هرچه سریع‌تر برنامه بازی ها را اعلام کنند

او درباره آسیب دیدن تیم سایپا از تعویق رقابت‌های لیگ برتر گفت: ما اولین تیمی بودیم که تمرینات پیش فصل مان را شروع کردیم و طبق برنامه تمام تمرینات و اردو‌های مان انجام شد. در این وضعیت برای یک مربی بسیار سخت است به عقب بازگردد و بار دیگر برای بازیکنانش برنامه جدیدی در نظر بگیرد. دست کم اگر بازی‌ها یک هفته به تاخیر می‌افتاد مشکل خاصی نبود، اما اینکه ناگهان ۲۰ روز لیگ را به تعویق اندازند برای تیم‌های منظم و بابرنامه‌ای مانند سایپا خیلی بد است و کادرفنی کار سختی برای حفظ بدن بازیکنان در بالاترین سطح خواهد داشت. شرایط تیم ما سخت شده است و امیدوارم مسئولان سازمان لیگ هرچه سریع‌تر برنامه را اعلام کرده و بازی‌ها را برگزار کنند تا مربیان و بازیکنان تکلیف خود را بدانند.

عباسیان درباره اینکه او در فصل جاری یکی از گزینه‌های کاپیتانی تیم سایپا محسوب می‌شود، گفت: کاپیتان اول و دوم تیم ما روزبه شاه علی دوست و حامد فلاح زاده هستند. من حتی زمان حضورم در پدیده که سابقه زیادی هم در آن تیم داشتم به این مسائل فکر نمی‌کردم و امیدوارم بزرگ‌تر‌های تیم سایپا که از رفیق‌های خوب من هستند همیشه در ترکیب باشند.


بیشتر بخوانید:

لطفی: قسمت شد در جام شهدا شرکت کنیم/ تیم سایپا به جوانان خیلی بها می‌دهد

شریعتی: ۱۰۰ درصد به بردن پرسپولیس فکر می‌کردیم/ تاخیر در شروع لیگ برتر به ضرر سایپا است

سهرابیان: بازی در دفاع وسط یکی از دلایل حضورم در سایپا بود/ سرمربی استقلال مرا نخواست


انتهای پیام/

اظهارات عباسیان در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار