سهرابیان: بازی در دفاع وسط یکی از دلایل حضورم در سایپا بود/ سرمربی استقلال مرا نخواست

بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: یکی از دلایل حضورم در سایپا بازی کردن در دفاع وسط است.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آرمین سهرابیان بازیکن سایپا درباره حضورش در این تیم اظهار کرد: به هر حال اتفاقاتی در اول فصل در استقلال برایم رخ داد که در نهایت به تیم سایپا پیوستم. علاوه بر این خیلی خوشحالم که به سایپا آمدم و تیم یکدست، جوان و بازیکنان خوبی دارد. امیدوارم با بازیکنان جوان و کم تجربه سایپا بتوانیم به خوبی وارد مسابقات شویم و نتیجه خوبی بگیریم.

سهرابیان درباره اینکه یکی از دلایل حضورش در سایپا این است که قرار است دفاع وسط بازی کند، گفت: بله یکی از دلایل حضورم در سایپا بازی کردن در دفاع وسط است و من با ابراهیم صادقی هم رابطه خوبی دارم و به خاطر او به سایپا آمدم. 

او درباره اینکه در سایپا آرامش بیشتری دارد، گفت: من در استقلال هم آرامش داشتم اما در تیم سایپا آرامش بیشتری دارم. حواشی همیشه وجود دارد اما اینجا بهتر است. 

سهرابیان درباره اینکه بحث حضورش در سپاهان هم مطرح بود، بیان کرد: بحث سپاهان هم مطرح بود اما بعد از اینکه با بزرگان ، مدیربرنامه و خانواده ام مشورت کردم  در نهایت  صلاح بود به سایپا بپیوندم و یک سال در این تیم باشم. 

بازیکن جدید سایپا درباره اینکه از باشگاه سابقش استقلال دلخور است، گفت: دلخوری نبود و استراماچونی سرمربی استقلال مرا نمی خواست. 


بیشتر بخوانید:     

نقش اتحادیه فوتبال در ایران کم رنگ است

عزیزمحمدی مدارک صوری به‌ای اف سی ارسال می‌کرد

تابش: هافبک مجارستانی مدنظر قلعه نویی به اصفهان می‌آید/ من مشمول قانون بازنشستگی نمی‌شوم


انتهای پیام/ 

اظهارات سهرابیان درباره پیوستن به سایپا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار