کالدرون: مقابل سایپا از جوان ها استفاده کردم/ ۲ مهاجم آفریقایی و برزیلی مدنظر دارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل سایپا توضیحاتی را ارائه کرد.

کالدرون: مقابل سایپا از جوان ها استفاده کردم/ ۲ مهاجم آفریقایی و برزیلی مدنظر دارمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل سایپا در تورنمنت جام شهدا اظهار کرد: در بازی مقابل سایپا ۲ اشتباه در خط دفاعی داشتیم و به همین دلیل ۲ گل دریافت کردیم. تلاش کردم تا در این بازی از بازیکنان جوان استفاده کنم تا از آن‌ها شناخت پیدا کنم، زیرا در زمان برگزاری لیگ نمی‌توان این کار را انجام داد. بازی با سایپا برای ما مهم بود، به دلیل اینکه در ترکیه بازی دوستانه نداشتیم و باید از این بازی‌ها استفاده می‌کردیم.  

او در مورد مشکلش با محسن خلیلی که در اردوی ترکیه بوجود آمد، گفت: من هیچ مشکلی با خلیلی نداشتم و ماجرای اینکه در ترکیه بازی دوستانه نداشتیم، تمام شد و واقعیت این است که ما نتوانستیم در ترکیه بازی دوستانه‌ای انجام دهیم.

کالدرون در خصوص اینکه چه مهاجمانی برای پرسپولیس در نظر دارد، خاطرنشان کرد: ۲ گزینه آفریقایی و برزیلی داریم و من در خواست کردم تا باشگاه آن‌ها را جذب کند.

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص کنار گذاشتن سروش رفیعی و شایان مصلح اظهار کرد: من تصمیم گرفتم که این ۲ بازیکن جدا شوند و به هرحال قوانینی وجود دارد که ما را تحت فشار می‌گذارند و به همین دلیل محدودیت‌هایی برای جذب بازیکن داریم. همچنین امیری و کنعانی زادگان را به خدمت گرفتیم و برای جذب دیگر بازیکنان باید لیست را باز نگه می‌داشتیم. درباره کنار گذاشتن بازیکن دیگری هم باید بگویم که ابتدا باید با بازیکن صحبت کنم و این نکته را باید بگویم که هنوز مهاجم جدیدی جذب نکردیم.

وی درباره رضایت از بازیکنان تیمش در مقابل سایپا خاطرنشان کرد: مقابل سایپا تیم اصلی را به میدان نفرستادم، اما باید تمام بازیکنان تیم را بررسی کنم تا شرایط خوبی وجود داشته باشد. پرسپولیس تیم قهرمان لیگ برتر است و تلاش می‌کنیم این مسیر ادامه داشته باشد.

کالدرون در پاسخ به این سوال که آیا با آنالیز این مسابقه تصمیمات جدیدی را اتخاذ می‌کند یا خیر، بیان کرد: روز جمعه و مقابل نیروی زمینی، تیم اصلی بازی می‌کند و اجازه دهید تیم را بررسی کنم. بعضی از بازیکنان در سطح ما هستند، اما برخی دیگر در این سطح قرار ندارند.

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: بیرانوند بهترین دروازه‌بان آسیا و طبیعی است که او را می‌خواهیم و خبری از جدایی او  و علیپور ندارم.


بیشتر بخوانید:

خانه جدید کالدرون در ولنجک/ وضعیت رفیعی و مصلح به کجا رسید؟

روز شلوغ باشگاه پرسپولیس/ ستاره‌ها جدا می‌شوند؟

وضعیت مصدومان پرسپولیس/ دوری ۲۰ روزه سه ستاره


انتهای پیام/

اظهارات کالدرون درباره شرایط پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار