لبخندی نو بر لب مردم آق قلا توسط کرمانی‌ها

با همکاری اعضای کانون لبخند دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر استان کرمان بیش از هزار نفر از اهالی شهرستان آق قلای استان گلستان از خدمات بهداشتی و سلامت این کاروان بهره‌مند شدند.

لبخندی نو بر لب مردم آق قلا توسط کرمانی‌هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، با اشاره به اهمیت ارائه خدمات بهداشت و سلامت به آسیب دیدگان مناطق سیل زده گفت: تیم کاروان هلال احمر استان کرمان متشکل از ۲۰ پزشک و دندان پزشک متخصص و فوق تخصص به مناطق سیل زده اعزام و به بیش از ۱۰۰۰ نفر از اهالی خدمت رسانی شده است.

او افزود: پزشکان متخصص و فوق تخصص در بخش‌های مختلف آسم و آلرژی، عفونی، زنان و زایمان، اطفال، چشم پزشکی، روانپزشکی، مشاوره و روان شناسی مراجعه کنندگان را به صورت رایگان ویزیت کردند.

او بیان کرد: تیم تخصصی دندان پزشکی نیز به همت اعضای کانون دانشجویی لبخند و با همکاری دانشکده دندان پزشکی در امر تامین مواد و تجهیزات، به بیماران خدمت رسانی نموده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان تصریح کرد: کاروان اعزامی در روستا‌های سقزیلقی، یلمه خندان، چن سبلی و مناطق محروم آق قلا به مدت ۴روز به نیازمندان و آسیب دیدگان خدمت رسانی کرده است و بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان ارزش مالی این کاروان بوده است.

او افزود: لازم به ذکر است که توزیع دارو بین بیماران این مناطق به صورت رایگان صورت گرفته است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار