ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان آماده جابجایی زائران اربعین

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان از آمادگی بیش از ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برون شهری استان برای جابجایی زائران اربعین حسینی خبر داد.

ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان آماده جابجایی زائران اربعینبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی صیفوری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان از آمادگی بیش از ۵۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری جاده‌ای برای جابجایی زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: مدیران کاروان‌ها و هیات‌های مذهبی می‌توانند برای تأمین ناوگان مورد نیاز خود از طریق انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافربری مستقر در پایانه‌های عمومی مسافربری اقدام کنند.

او افزایش ایمنی حمل و نقل، ارائه خدمات مطلوب به زائران در طول سفر و تکریم زائران اربعین حسینی (ع) را از مهمترین اولویت‌های این اداره برشمرد و افزود: تعداد ۳۱ مجتمع خدماتی- رفاهی- بین راهی جهت خدمات دهی به زائران آمادگی دارند، همچنین گشت‌های راهداری استان نیز با حضور فعال خود و در کنار گشت‌های پلیس راه، ایمنی سفر‌ها را تامین می‌کنند.

صیفوری بیان داشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با استفاده ازحدود ۴۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین مستقر در ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان‌های تابعه، ۷۷ خودرو گشت راهداری و ۵۵ اکیپ راهدار در ۴۱ راهدارخانه استان تمام توان خود را برای تامین ایمنی سفر‌های زائرین به‌کار خواهد گرفت.

او اظهار داشت: زائران گرامی میتوانند با بهره گیری از سامانه ۱۴۱ از وضعیت تمامی محور‌های کشور آگاهی یابند و سامانه پیامکی (۳۰۰۰۱۴۱) نیز آماده دریافت نظرات و پیشنهادات کاربران از وضعیت ارائه خدمات مجتمع‌های خدماتی- رفاهی و تیرپارک‌ها است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان تصریح کرد: سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۳۴۱ برای ارتباطات مردمی و دریافت انتقادات و پیشنهادات زائران از عملکرد ۸۳ شرکت و موسسه حمل ونقل مسافربری شمال استان اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ح

ناوگان مسافربری کرمان آماده برای اربعین

برچسب ها: راهداری ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار