مدیر اجرایی شرکت گهرزمین گفت: این شرکت به عنوان معین اقتصادی منوجان کرمان برای یکهزار و ۳۵۳ نفر از جوانان این شهرستان شغل ایجاد کرده است.

فرصت های شغلی معین اقتصادی درمنوجانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، اسلام سالاری مدیر اجرایی شرکت گهرزمین گفت: تا کنون بیش از ۷۰۰ نفر از جوانان به کار گرفته شده را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی درآورده ایم.

اوافزود: شرکت گهرزمین به عنوان یاور اقتصادی منوجان به هر حوزه‌ای که تقویت بنیه اقتصادی اهالی منوجان را به همراه داشته باشد ورود می‌کند.

سالاری تصریح کرد: برای ورود به حوزه مُد و لباس، هیچ محدودیتی نداریم و آماده همکاری هستیم، اما باید یک برند مخصوص و بومی منوجان تولید و آن را تجاری سازی کنیم.

او افزود: در این حوزه، یک کارگاه مجهز راه اندازی کرده ایم.

مدیر اجرایی معین اقتصادی منوجان گفت: شرکت گهرزمین حتی به بحث ترک اعتیاد هم ورود کرده و اقدامات قابل توجهی در این حوزه انجام داده است.

او بیان داشت: در این راستا ماهانه ۷۰۰ هزارتومان به عنوان کمک هزینه زندگی به افراد در حال ترک پرداخت می‌شود و این مستمری تا زمانی که افراد ذکر شده، حرفه‌ای بیاموزند به آن‌ها پرداخت می‌شود.

سالاری گفت: در حوزه‌های فرهنگی هم آماده همکاری هستیم و اخیرا طی تفاهمنامه‌ای با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، خانه دیجیتال مجتمع فرهنگی منوجان را با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان تجهیز کردیم.

او افزود: برای راه اندازی سینمای منوجان و حمایت از هنرمندان هم اعلام آمادگی می‌کنیم.

شرکت گهرزمین از سال ۹۴ به عنوان معین اقتصادی منوجان انتخاب شده و هم اکنون در حوزه‌های مختلف آموزشی و مهارتی، گردشگری، کشاورزی، صنعت و معدن، شال بافی، قالی بافی و تولید لباس، یاور مردمان سختکوش این شهرستان است.
انتهای پیام/ح

ایجاد فرصت های شغلی معین اقتصادی درمنوجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.