افزایش مسیر سبز دوچرخه از ۱۶ به ۳۱ کیلومتر تا پایان سال جاری

شهردار منطقه ۱۲ مشهد گفت: تاکنون ۱۶ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در منطقه ایجاد شده و افزایش این میزان تا ۳۱ کیلومتر تا پایان سال جاری در دستور کار قرار دارد.

افزایش مسیر سبز دوچرخه از ۱۶ به ۳۱ کیلومتر تا پایان سال جاریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی زینت بخش شهردار منطقه ۱۲ مشهد گفت: یکی از تکالیف مناطق و سازمان‌های شهرداری براساس ابلاغ شهردار مشهد، اولویت دادن به پیگیری و پاسخگویی مشکلات درخواست‌های شهروندان است که از طریق مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ به حوزه‌های مختلف شهرداری انعکاس داده می‌شود.

او با اشاره به اینکه یکی از پارامتر‌های ارزشیابی پرسنل و مدیران، سرعت و دقت پاسخگویی به پیام‌های مردمی ۱۳۷ است، ادامه داد: ما در منطقه ۱۲، هر روز پیام‌های مردمی ۱۳۷ را دسته بندی کرده و به واحد‌های مختلف ارجاع می‌دهیم تا پس از بررسی، پاسخ‌های مناسب تهیه و از طریق مرکز ۱۳۷، به اطلاع شهروندان برسد و همچنین آن دسته از درخواست‌های شهروندان که امکانپذیر است، در زمانبندی مشخص انجام شود.

 شهردار منطقه ۱۲ مشهد در مورد مهم‌ترین اقدامات در دست اجرای منطقه ۱۲ شهرداری مشهد،گفت: یکی از اولویت‌های شهرداری‌های مناطق در این دوره از مدیریت شهری، ایجاد شهرداری هوشمند است که ما در این راستا با شعار دروازه توسعه شهر هوشمند، با توجه به نوساخت بودن و بستر‌های موجود، حدود دو هفته است که به صورت آزمایشی، عملیات شهر هوشمند را آغاز کرده‌ایم که در این طرح، ۴۹ خدمت شهرداری تماما به صورت غیر حضوری به شهروندان ارائه می‌شود.

زینت بخش افزود: پیگیری توسعه ترافیک و تردد انسان محور در منطقه ۱۲ هستیم که در این راستا تاکنون ۱۶ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در منطقه ایجاد شده و افزایش این میزان تا ۳۱ کیلومتر تا پایان سال جاری در دستور کار قرار دارد.

او ادامه داد: یکی از مشکلات موجود در این منطقه، ایجاد آبگرفتگی در اثر بارندگی‌های شدید، به علت عدم تامین زیرساخت‌های مورد نیاز توسط مسکن و شهرسازی در گذشته و همچنین افزایش ساخت و ساز‌ها بوده است که برای رفع آن، سه پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی در دست اجرا می‌باشد، لذا امیدواریم در بارندگی‌های پاییز سال جاری، مشکل آبگرفتگی در منطقه ۱۲ از بین رفته و یا به حداقل کاهش یابد.
 
انتهای پیام //ف . ک
 

افزایش مسیر سبز دوچرخه تا پایان سال جاری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.