بزرگداشت روز خبرنگار در بوشهر برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: با حضور فعالان رسانه‌ای استان و برخی مقامات دولتی بزرگداشت روز خبرنگار در روز چهارشنبه ۱۶ مرداد ماه در بوشهر برگزار می‌شود.

بزرگداشت روز خبرنگار در بوشهر برگزار می‌شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،عبدالله نجفی افزود: نقش رسانه‌های دیداری و شنیداری بر افکار عمومی که بر پایه کارکرد خبرنگاران، تمامی اتفاقات ریز و درشت را به جامعه منعکس می‌کنند غیرقابل اغماض است.

وی تصریح کرد: این نوع مسئولیت پذیری اجتماعی خبرنگاران سبب شده که با وجود فراگیرشدن فضای مجازی اندکی نیز از تاثیرگذاری آن‌ها بر فضای جامعه کاسته نشود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر بیان کرد: با شکل گیری سازمان بسیج رسانه، شاهد حضور گسترده و فراگیر فعالان رسانه در این مجموعه بودیم که نقش‌هایی ماندگار برای بیان و نشان دادن کارکرد نظام به مردم و مشکلات مردم به مسئولین داشته اند.

نجفی ادامه داد: به مناسبت سالروز شهادت غریبانه مجاهد عرصه رسانه شهید والامقام شهید محمود صارمی، مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در روز چهارشنبه ۱۶ مرداد ماه در سالن ۲۲ بهمن حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در این مراسم که از ساعت ۹:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود آیت الله صفایی بوشهری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر سخنرانی خواهد کرد و پس از آن از تجارب حرفه‌ای دکتر امیدعلی مسعودی روزنامه نگار و عضو هیات علمی دانشگاه استفاده می‌بریم.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: برگزاری کارگاه آموزشی نقش رسانه‌های نوین در اطلاع رسانی و ارتباطات توسط دکتر مسعودی روز چهارشنبه ۱۶ مرداد از دیگر برنامه‌های نکوداشت روز خبرنگار در بوشهر است.

انتهای پیام/م

مراسم بزرگداشت روز خبرنگار توسط بسیج رسانه بوشهر برگزار می‎شود

برچسب ها: شهدا ، صدای مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.