فرماندار یزد خبرداد:

پیش بینی اختصاص ۸۲ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان یزد در سالجاری

فرماندار یزد گفت: هشتاد و دو میلیارد تومان اعتبار استانی برای شهرها و روستاهای شهرستان یزد در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید محمد رستگاری، فرماندار یزد در کمیته برنامه ریزی شهرستان یزد گفت: هشتاد و دو میلیارد تومان اعتبار استانی برای شهرستان یزد در نظر گرفته شده که ۶۸ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن و مابقی از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

رستگاری افزود: بخشی از این اعتبارات الزامات قانونی است که به نیروی انتظامی، اجرای طرح های هادی، بهسازی روستایی، بسیج و سایر مواردی که در قانون تکلیف شده و باید به آن ها اعتبار اختصاص پیدا کند، اختصاص یافته است.

فرماندار یزد به ضرورت توجه به امر اشتغال جوانان و رونق تولید اشاره کرد و ادامه داد: حدود هفت میلیارد تومان اعتبار از  محل اعتبارات قانون متوازن برای امر اشتغال همشهریان در نظر گرفته شده است.

او خاطرنشان کرد: همچنین اعتبار قابل توجهی برای مباحث مرتبط با آموزش و پرورش از قبیل تراکم دانش آموزان در کلاس درس، ترمیم و بازسازی مدارس و... در نظرگرفته شده که امیدواریم با تخصیص مبلغ مد نظر سازمان مدیریت و برنامه ریزی، بخشی از نیازهای آموزش و پروش شهرستان مرتفع شود.

رستگاری اضافه کرد: افزایش سرانه فرهنگی، توسعه فضاهای ورزشی باز، حل مشکلات خانه های بهداشت شهری و روستایی از دیگر مواردی است که از قانون متوازن استفاده می کنند.

فرماندار یزد در پایان گفت: در حال حاضر اعتبارات استانی در سطح شهرستان توزیع شده و تخصیص این اعتبارات در آینده انجام می پذیرد.

انتهای پیام/ ص

پیش بینی می شود هشتاد و دو میلیارد تومان اعتبار استانی به شهرستان یزد اختصاص یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار