برگزاری پویش فصل گرم کتاب در لرستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: پویش فصل گرم کتاب با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع ۱۵ مردادماه برای کودکان و نوجوانان در شهرستان دورود برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  محمد جواد محمدی گفت: هر هفته در روز‌های پنجشنبه پویش فصل کتاب در پارک‌های شهرستان‌های کوهدشت، دورود و الشتر برگزار می‌شود، پنجشنبه هفته گذشته پویش فصل گرم کتاب در پارک شهید رجایی الشتر و پارک شهید بهشتی کوهدشت برگزار شد.

وی افزود: پنجمین پویش فصل گرم کتاب با محوریت بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به اجرا درآمد و در هر شهر برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: در پویش شهرستان الشتر، برنامه‌هایی، چون قرائت قرآن، قصه‌گویی، شعرخوانی توسط مربی ادبی و مسابقه اجرا و در کوهدشت نیز بلند خوانی و معرفی کتاب، معرفی فعالیت‌های کانون، سفالگری، بازی گروهی خلاق و اجرای حرکات ژیمناستیک توسط کودکان برگزار شد.

وی با اشاره به فراخوان بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تصریح کرد: کسانی که تمایل داشته باشند می‌توانند در این جشنواره شرکت کرده و قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای خود را اجرا و ضبط کنند، عصر روز سه‌شنبه ۱۵ مردادماه نیز پویش فصل گرم کتاب با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع برای کودکان و نوجوانان در شهرستان دورود برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د

پویش فصل گرم کتاب در لرستان برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار