مشکلات بیمه و خدمت سربازی طلاب اهل سنت چابهار پیگیری می‌شود

نماینده، ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: مشکلات بیمه، مالی و خدمت سربازی طلاب اهل سنت چابهار را پیگیری می‌کنم تا خدمتی برای قشر انجام داده باشم.

مشکلات بیمه و خدمت سربازی طلاب اهل سنت چابهار پیگیری می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده، ولی فقیه در سیستان وبلوچستان در بازدید و دیدار با طلاب و روحانیان حوزه عملیه جامعه الحرمین الشریفین اهل سنت چابهار اظهار داشت: تعلیم و تربیت نشانه روحیه و نشان از همدلی در چابهار است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان گفت: وحدت و انسجام قشر‌های مختلف مردم چابهار ستودنی است.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: بیمه تامین اجتماعی طلاب یکی از مشکلات و درخواست‌های همیشگی این قشر است که امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته مرتفع شود.

حجت الاسلام والمسلمین محامی اظهار داشت: درخواست‌های مطرح شده طلاب و روحانیان در خصوص مشکلات و مسائل مختلف را پیگیری خواهم کرد تا به نتیجه مثبت منجر شود.

او گفت: حضور و مشارکت مردم می‌تواند مشکلات را مرتفع کند و باید طلاب و روحانییون همگام با برنامه‌های نظام اسلامی حرکت کنند.

حجت المسلمین مصطفی محامی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان و هیات همراه دیروز /یکشنبه/به منظور بازدید از ظرفیت‌های تجاری، ترانزیتی، اقتصادی و گردشگری چابهار وارد فرودگاه کنارک شد و مورد استقبال فرمانداران، ائمه جمعه و جماعات و قشر‌های مختلف مردم و مسئولان محلی چابهار و کنارک قرار گرفت.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با طلاب و روحانیون حوزه علمیه جامعه الحرمین الشریفین اهل سنت چابهار دیدار و در نشست‌هایی با حضور مسئولان چابهار شرکت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محامی و هیات همچنین همراه به اتفاق مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت چابهار، فرماندار شهرستان ویژه چابهار، اعضای شورای اسلامی و شهردار و جمعی از مسئولان محلی و معتمدان با حضور بر مزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/ع

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار