همایش دانش آموختگی طلاب دار العلوم زاهدان آغاز شد

بیست و هشتمین همایش دانش آموختگی طلاب حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان امروز در مصلی اهل سنت زاهدان آغاز شد.

همایش دانش آموختگی طلاب دار العلوم زاهدان آغاز شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، دبیر همایش و استاد تفسیر حوزه علمیه اهل سنت زاهدان ضمن ترجمه و تفسیر سوره انعام گفت: دور شدن از شرک، احسان به پدر و مادر، نزدیک نشدن به کار‌های بی حیایی، پرهیز از قتل افراد بی گناه، دور شدن از خوردن مال یتیم، انصاف داشتن در کیل و وزن و کسب مال حلال و پاکیزه، وفای به عهد و حرکت در مسیر و راه راست و دور شدن از انحراف مورد توجه خداوند متعال و از وصایای الهی و وصیت رسول اکرم (ص) است.

مولوی عبدالغنی بدری افزود: شرک بالاترین گناه بوده و قرآن کریم به بهترین نحو دستورالعمل‌های معرفی شرک و آثار آن را بیان و تشریح کرده است.

معاون آموزشی دارالعلوم اهل سنت زاهدان ادامه داد: توحید در راس حقوق الله و احسان به پدر و مادر نیز برترین عمل در مبحث حقوق العباد است.

وی اظهار داشت: ارتباط گرفتن دختران و پسران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی آسیبی جدی بوده که زمینه فساد اخلاقی را فراهم می‌کند.

مولوی بدری تاکید کرد: در برخی گروه‌های اسلامی تندروی‌هایی وجود دارد که انسان‌های بیگناه به ناحق کشته می‌شوند، لذا این عمل خلاف دستورات دین است.

انتهای پیام/گ

همایش دانش آموختگی طلاب دار العلوم زاهدان آغاز شد

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، حوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار