فرمانده سپاه بردسکن گفت: به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۳۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان سیل زده و محروم بردسکن اختصاص پیدا کرد.

تامین ۳۰۰ سری جهیزیه نو عروسان سیل زده و محروم بردسکن

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ علی محبی نجم فرمانده سپاه بردسکن گفت: این تعداد جهیزیه به همت ستاد اجرایی فرامین حضرت امام (ره) خراسان رضوی , ۳۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان سیل زده و محروم بردسکن  اختصاص پیدا کرد که ۷۰ سری آن به بهزیستی و ۷۰ سری آن به کمیته امداد امام خمینی (ره) اهداء شد.

او تصریح کرد: مابقی این تعداد جهیزیه از طریق بسیج سازندگی با هماهنگی امام جمعه، فرماندار و مدیریت بنیاد مسکن شهرستان بین خانواده‌های نیازمند که از قبل شناسایی شده اند توزیع خواهد شد.

 فرمانده سپاه بردسکن گفت: ۶ قلم یخچال، فرش، سرویس‌های قابلمه و ملامین، دو تخته پتو و گاز از لوازم هر سری جهیزیه است که ارزش ۱۲۷ سری آماده شده آن یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

محبی افزود: ۵۰ سری جهیزیه دیگر به همت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه برای خانواده‌های محروم این شهرستان توزیع شده که  این تعداد جهیزیه شامل ماشین لباسشویی، جاروبرقی، پک فرهنگی، بخاری گازی، یخچال، فرش و گاز به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیون تومان است.
 
انتهای پیام//م.ی

تهیه جهیزیه نو عروسان  سیل زده و محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.