نشت گاز مرگ مردی را رقم زد/ واژگونی پراید در مه ولات سه مصدوم برجای گذاشت

مهم‌ترین حوادث امروز (پانزدهم مرداد ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد کامل رئیس اداره گاز منطقه ۷ مشهد گفت: با اعلام تیم نشت یابی شرکت گاز استان مبنی بر نشت گاز در یکی از مناطق حاشیه‌ای این شهر، تیم‌های امداد و تعمیرات این منطقه به محل اعزام و اقدام به حفاری در محل نمودند.

او تصریح کرد: در ادامه عملیات حفاری و با توجه به گزارش سازمان آتش نشانی، مشخص شد فرد خاطی با حفر کانال و عبور از زیر جاده اصلی اقدام به انشعاب غیر مجاز از شبکه اصلی گاز و سرقت گاز نموده که علاوه بر نصب غیر اصولی و ناایمن، موجب نشت گاز در منطقه و خسارت به تاسیسات گازرسانی شده است.

 رئیس اداره گاز منطقه ۷ مشهد گفت: براساس شواهد موجود فرد خاطی پس از مشاهده نشت گاز ناشی از اتصال غیراصولی و ناایمن به کانال وارد شده و با دستکاری اتصالات، موجب شدت نشت گردیده و همین انباشت گاز عامل خفگی و فوت وی شده است.

کامل افزود: فرد متوفی پیش از این نیز در تابستان سال ۹۵ اقدام به اجرای شبکه و نصب علمک غیر مجاز گاز کرده بود که با گزارش مردمی، شبکه غیرمجاز جمع آوری و از بروز حوادث احتمالی بعدی جلوگیری شد.

او تصریح کرد: جریان گاز در شبکه شهری نزدیک به ۶۰ پوند فشار دارد و هر نوع استفاده غیر مجاز از گاز طبیعی علاوه بر مجازات‌های قانونی، آثار و پیامد‌های مالی و جانی گسترده و غیر قابل جبران برای افرد سودجو و سایرین به دنبال خواهد داشت.

واژگونی پراید در مه ولات سه مصدوم برجای گذاشت

محمد امانی رئیس جمعیت هلال احمر مه ولات گفت: به دنبال اعلام مرکز کنترل و هماهنگی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در کیلومتر ۴۵ محور تربت حیدریه به فیض آباد، پایگاه شهید موسوی مهنه به محل حادثه اعزام گردید.

او با اشاره به اینکه حادثه مذکور حوالی ساعت ۱۵ امروز رخ داد، تصریح کرد: یک نفر از مصدومین حادثه توسط عوامل جمعیت هلال احمر به مرکز درمانی منتقل گردید.

رئیس جمعیت هلال احمر مه ولات  با بیان اینکه این حادثه سه نفر مصدوم برجای گذاشت، گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام//ج.ر
برچسب ها: جوادث ، گاز گرفتگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار