مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: قهرمانان ورزشی الگو‌های سالم جامعه هستند و مسئولان باید در جهت حفظ و تربیت این الگو‌ها تلاش کنند.

عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، در حاشیه ی تجلیل از مونا عبدی تکواندوکار نونهال بوکانی و دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی اردن،در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با بیان اینکه قهرمانان ورزشی الگو‌های سالم جامعه هستند، گفت: مسئولان باید در جهت حفظ و تربیت این الگو‌ها تلاش کرده و قدم بردارند، چون لازمه داشتن جامعه سالم، وجود چنین الگو‌هایی است.

به گفته او، میزان توجه و حمایت مسئولان و متولیان حوزه ورزش از قهرمانان ورزشی، تاثیر مستقیمی بر ایجاد انگیزه در سایر علاقه‌مندان دارد و عدم حمایت از آن‌ها می‌تواند باعث دل سردی و عدم پیشرفت آن‌ها شود.

چمن گلی تصریح کرد که خانواده نقش مهم و حیاتی در موفقیت ورزشکاران دارد و بخش زیادی از سختی‌های راه رسیدن به قهرمانی ورزشکار را به دوش می‌کشد.

مونا عبدی ورزشکار نونهال بوکانی چندی پیش مدال طلای مسابقات آسیایی اردن را کسب کردو این برای اولین بار بود یک تکواندوکار نونهال در آذربایجان غربی، موفق به کسب مدال طلای مسابقات آسیایی شود.
 
انتهای پیام/م
 

تجلیل از مونا عبدی تکواندوکار نونهال بوکانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.