نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: در کشور بین ۱۲ تا ۱۵ هزار گروه جهادی فعال است که اکثر اعضای این گروه‌ها نیروهای نخبه و تحصیل‌کرده هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی روز سه‌شنبه در دیدار با کارکنان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این گروه‌ها دارای انگیزه بالایی برای کار هستند، اظهار کرد: گروه‌های جهادی یک گنجینه و ذخیره ملی به شمار می‌رود که بدون منت در راه خدمت صادقانه و جهادی قدم بر می‌دارند و درد‌های ناشی از محرومیت را برطرف می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و رئیس شورای عالی زکات کشور، اضافه کرد: پایه اصلی موفقیت‌ها و پیروزی‌های ما روحیه جهادی و جهادگران بوده‌اند و کسی نمی‌تواند این مساله را انکار کند؛ گروه‌های جهادی حق بزرگی به گردن نظام و انقلاب دارند و در سخت‌ترین روز‌های انقلاب و کشور پای کار بوده‌اند.

حجت‌الاسلام تقوی بیان کرد: هر تحول و حرکتی که در آذربایجان‌غربی رخ می‌دهد، در کل کشور تاثیر می‌گذارد، زیرا از نظر استراتژیکی بسیار اهمیت دارد و همین اهمیت نشان می‌دهد که استان با وجود اقوام، تنوع فکری و مذهبی، موقعیت جغرافیایی و استعداد‌ها و توانمندی‌های نقش بسزایی در سطح کشور دارد.

وی در سفر خود به ارومیه در جمع خانواده شهید جهادگر، غلامحسین رشیدی از شهدای جهادکشاورزی استان حضور یافت و در این دیدار بیان کرد: هیچ ارزشی بالاتر از شهادت نیست و شهدا مسئولیت خود در قبال خدا را انجام داده‌اند و امروز نوبت ما است تا رسالت خود را به خوبی ایفا کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی با بیان اینکه شهید حیات‌بخش است و به جامعه مرده حیات داده است، گفت: شهید به هیچ وجه نباید فراموش شود، زیرا شاهد و حاضر است.

حجت‌الاسلام تقوی، نماینده، ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی روز گذشته /دوشنبه/وارد ارومیه شد و امروز در نشست با تشکل‌های جهادی، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و همایش زکات استان حضور می‌یابد.

انتهای پیام/م

 

دیدار نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی  با کارکنان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.