همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری با هدف شتاب‌بخشی به توسعه پایدار بخش کشاورزی استان برگزار می‌شود

معاون اموراقتصادی و برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت:همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری با هدف شتاب‌بخشی به توسعه پایدار بخش کشاورزی استان برگزار می‌شود.

همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری با هدف شتاب‌بخشی به توسعه پایدار بخش کشاورزی استان برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،غلامعلی مرادی معاون اموراقتصادی و برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی  در جلسه تعریف پروژه‌های جذب سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان که با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی و سایر اعضای جلسه برگزار شد،گفت: در حال حاضرتوسعه کشت‌های گلخانه‌ای، کشت گیاهان دارویی و توسعه دامداری‌های بزرگ مقیاس از جمله اولویت‌های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان به شمار می‌روند.
 
مرادی گفت: معرفی بهره برداران پیشرو در زیر بخش‌های مختلف بخش کشاورزی اعم از کشت‌های متراکم گلخانه‌ای، دامداری و ... به سایر بهره برداران نقش موثری در ترغیب کشاورزان و سرمایه گذاران در امر سرمایه گذاری و توسعه پایدار بخش با استفاده از فناوری‌های نوین خواهد داشت.
 
او تصریح کرد: نخستین همایش ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی آذربایجان غربی با هدف اطلاع‌رسانی از توانمندی‌های سرمایه‌گذاری و زیرساخت‌های آن در استان برای سرمایه‌گذاران خصوصی و علاقه‌مند به بخش کشاورزی در نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود.
 
مرادی افزود: تبادل اطلاعات و ارتقا هماهنگی و همکاری برای دست اندرکاران، متولیان و سایر نهاد‌های مرتبط با حوزه سرمایه‌گذاری از دیگر اهداف برگزاری این همایش در ارومیه است.
 
در ادامه اعضای حاضر در جلسه پیشنهادات و راهکار‌های خود را در حضور ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان مطرح کردند و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد.
 
انتهای پیام/م
 
 

ارومیه میزبان همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.