فروش اولیه گلکسی نوت ۱۰ خوب است، اما عالی نیست!

بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده از فروش اولیه گلکسی نوت ۱۰، چیزی در حدود ۹.۷ میلیون از این گوشی به فروش خواهد رسید.

اولین فروش گلکسی نوت ۱۰ خوب است، اما عالی نیستبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عرضه خط تولید گلکسی نوت ۱۰ هنوز آغاز نشده است، اما به دلیل این که ما تاکنون اطلاعات زیادی از ویژگی‌ها، مشخصات و حتی قیمت نسبی آن در دست داریم، وقت آن فرا رسیده است که حدس‌هایی درباره فروش این دستگاه بزنیم.

پیش‌بینی میزان فروش گلکسی نوت ۱۰

البته برای ارزیابی صحیح موفقیت تجاری دو گوشی پرچمداری که انتظار می‌رود فردا رونمایی و طی دو هفته آینده عرضه شوند، باید پیش بینی Counterpoint را در متن مناسب قرار دهیم. طبق گفته رسانه‌های کره‌ای، سامسونگ ۹.۷ میلیون دستگاه از خانواده گلکسی نوت ۱۰ را امسال به فروش خواهد رساند. این مقدار فروش کمی بیشتر از گلکسی نوت ۹ در سال ۲۰۱۸ بوده، ولی از میزان فروش گلکسی ۸ در سال ۲۰۱۷ کمی کمتر است.


بیشتر بخوانید: باتری گلکسی نوت ۱۰ بیشترین ظرفیت را بین پرچمداران این شرکت دارد 


فروش اولیه گلکسی نوت ۱۰ خوب است، اما عالی نیست

بر اساس نتایج آماری که اخیرا منتشر شده فروش خانواده سه نفره گلکسی S10 بسیار خوب بوده است. به شکلی که فروش این سه عضو جدید از دو گوشی خانواده گلکسی S9 پیشی گرفته است. شاید شما فکر کنید همین اتفاق برای گلکسی نوت ۱۰ نیز خواهد افتاد، زیرا این خانواده نیز سه عضو دارد. اما باید بگوییم که دلیل فروش بیشتری سری جدید S کیفیت بالای آن بوده و تعداد نسخه‌های مختلف آن تاثیر زیادی در فروش کلی نداشته است. در ضمن به نظر نمی‌رسد که یک نسخه مقرون به صرفه گلکسی نوت 10e در این دسته وجود داشته باشد که افرادی که توان مالی بالایی ندارند روی خرید آن حساب کنند. همچنین خرید نسخه اصلی گلکسی نوت ۱۰ ارزان تمام نخواهد شد.

مسئله‌ای که در پیش‌بینی تعداد فروش دستگاه‌های گلکسی نوت ۱۰ مشخص نیست این است که آیا در آن نسخه 5G نیز محاسبه شده است یا خیر. برای مثال در سه ماهه دوم سال فروش گلکسی S10 حتی بدون در نظر گرفتن نسخه 5G، از مرز ۱۶ میلیون عبور کرد، این در صورتی است که فروش این S10 5G آمار بسیار بالایی داشته است. در نتیجه ممکن است تعداد فروش نسخه 5G گلکسی نوت ۱۰ آمار آن را بسیار افزایش دهد.

انتهای پیام/

پیش‌بینی فروش گلکسی نوت ۱۰ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.