انتشار ویدئوی گلکسی نوت ۱۰+ در مترو +فیلم

امروز اولین ویدئوی گلکسی نوت ۱۰+ هنگامی که یک فرد در حال استفاده از آن در مترو بود در فضای مجازی منتشر شد.

انتشار ویدئو دیده شدن گلکسی نوت +10 در مترو +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ما تاکنون چندین رندر طراحی شده به وسیله رایانه از گوشی‌های جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰+ را دیده‌ایم. حتی تعداد زیادی از رندر قاب‌های این دو گوشی در فضای مجازی منتشر شده‌اند. علاوه بر همه این موارد تصاویر رسمی گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰+ نیز از طریق اینترنت در دسترس کاربران قرار گرفته است. اما همه این‌ها زمانی جذاب‌تر می‌شود که تصویری از این گوشی که در دنیای واقعی قرار دارد، منتشر شود.

اولین فیلم منتشر شده از گلکسی نوت ۱۰+ در دنیای واقعی

امروز ما فیلمی در دست داریم که بر اساس گفته شاهدان عینی و چیزی که خود ما در حال دیدن آن هستیم، گلکسی نوت ۱۰+ را در دنیای واقعی نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌کنیم فردی در حالی که فیلمی در حال پخش است، با دکمه‌های این گوشی کار می‌کند. دیدن گلکسی نوت ۱۰+ در دنیای واقعی بسیار برای طرفداران و کسانی که منتظر عرضه آن هستند مسئله جذابی است.

این ویدئو را در ادامه مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: رندر قاب‌‎های متنوع گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ منتشر شد +تصاویر 


چیزی که در دو طرف این گوشی به چشم می‌خورد در واقع آدرس ایمیل یکی از کارکنان سامسونگ است. به نظر می‌رسد این گوشی یک از جدیدترین نمونه‌های طراحی شده این دستگاه با یک صفحه صاف باشد. اما نمی‌توان حفره درون صفحه نمایشی که در وسط گوشی قرار دارد را نادیده گرفت. این نوع طراحی مختص گلکسی نوت ۱۰ است. علاوه بر آن رابط کاربری One UI که در این گوشی دیده می‌شود هنوز در دستگاه‌های دیگر وجود ندارد.

یک مسئله‌ای که پس از دیدن این ویدئو برای ما کاملا واضح شده این است که گلکسی نوت ۱۰+ اندازه بسیار بزرگی دارد. همچنین امیدواریم که گوشی که در ویدئو دیده می‌شود تنها یک مدل اولیه باشد، زیرا ابعاد اصلی این دستگاه ۱۶۲.۳ در ۷۷.۱ در ۷.۹ میلی‌متر خواهد بود.

انتهای پیام/

ویدئو استفاده از گوشی جدید گلکسی در مترو منتشر شد

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار