وزیر بهداشت:

وزارت بهداشت شکایت‌های خود را از خبرنگاران پس می‌گیرد

نمکی گفت: وزارت بهداشت تمام شکایت‌های خود را از خبرنگاران در زمان حال و پیش از آن پس می‌گیرد.

وزارت بهداشت شکایت‌های خود را از خبرنگاران پس می‌گیردبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی وزیر بهداشت صبح امروز در مراسم تجدید میثاق با مقام شهدای رسانه که در قطعه شهدا برگزار شد، اظهار کرد: معتقدم اوج عشق، شهادت است و شهدای رسانه توانستند صحنه‌های دفاع مقدس را در قاب تصویر جاودانه کند و خودشان به دیدار خداوند متعال رفتند.

وی با اشاره به روز خبرنگار و حانفشانی این قشر در سال‌های جنگ افزود: اگر شکایتی از طرف وزارت بهداشت از خبرنگاری در زمان من یا قبل‌تر به عنوان شخصیت حقوقی انجام شده باشد به بخش حقوقی و پارلمانی ابلاع کرده‌ام که تمام شکایت‌ها را پس بگیرد و اکنون هم  وزارت بهداشت هیچ شکایتی از هیچ خبرنگاری ندارد.


وزیر بهداشت گفت: خبرنگاران به ما کمک کنند تا مسائل حوزه سلامت مطرح  شود و شرایط ارتقا پیدا کند همچنین  اصحاب رسانه حرف‌های مردم را به ما و مدیران حوزه سلامت برسانند.


بیشتر بخوانید:مسئولان بهداشت درباره سلامت آدامس‌های نیکوتین دار اظهارات متناقض دارند


استمرار خدمت رسانی تیم پزشکی به مردم در هر شرایطی

نمکی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به خدمات پزشکان و پرستاران اشاره و بیان کرد: تیم پزشکی پرستاری و پیراپزشکی در دوران جنگ بهترین خدمات را ارائه داده‌اند و برای اولین بار عمل‌های جراحی در همان خط مقدم و در بیمارستان‌های صحرایی انجام شد و جدید‌ترین شیوه‌های خدمت در دوران جنگ به وسیله تیم‌های پزشکی ارائه شده است.

وزیر بهداشت بیان کرد: تیم پزشکی خوش درخشید و رکورد‌های خوبی از خود بر جای گذاشت و امروزه علی رغم برخی گلایه‌ها، تیم پزشکی بیشترین خدمت را به مردم ارائه می‌دهد و اگر خدمت رسانی آنها ثانیه‌ای دیر شود فاجعه بزرگی در کشور به بار می‌آورد.

وی افزود: در برخی از مواقع خدمت رسانی دچار مشکلاتی شده است، اما با وجود آنکه کارانه خود را با تاخیر دریافت می‌کنند، ولی خدمت رسانی به مردم قطع نمی‌شود و در برخی مواقع دنیا طلبی بر آخرت طلبی شان چیره می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار