گل‌علیزاده در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

۵ درصد پزشکان مالیات خود را به موقع نمی‌پردازند

نائب رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: شاید در حدود ۵ درصد از افراد شاغل در حوزه پزشکی مالیات‌های خود را سر موقع پرداخت نکنند.

طرح مصوبه جداگانه پرداخت مالیات پزشکان تبعیض‌آمیز است / پرداختن به مسائل خاص در مورد پزشکان باعث کاهش اعتماد مردم نسبت به این گروه خادم می‌شودعزت‌اله  گل‌علیزاده نائب رئیس سازمان نظام پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به موضوع مالیات پزشکان اظهار کرد:  فرار مالیاتی ۶ هزار میلیارد تومانی جامعه پزشکی یک مسئله کذب بود و چند وقت پیش از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس به نادرستی منتشر شد.

وی ادامه داد: پزشکان یکی از منظم‌ترین گروه‌های شغلی در کشورمان محسوب می‌شوند و اکثر غریب آن‌ها مالیات‌ خود را به موقع پرداخت می‌کنند.

نائب رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: مصوبه‌ای مبنی بر مالیات جامعه پزشکی به نوعی تبعیض بین صنف‌های مختلف محسوب می‌شود و همین مسئله می‌تواند باعث بی اعتمادی مردم نسبت به پزشکان شود.


بیشتر بخوانید:کارتخوان روی میز پزشکان جا خوش کرد/ اما و اگر‌های گزارش فرار مالیاتی ۶۷۰۰ میلیاردی پزشکان


گل‌علیزاده بیان کرد: کمیسیون بهداشت مجلس چند وقتی است که پیگیر مسئله مالیات جامعه پزشکی است و به طور کلی شاید در حدود ۵ درصد از افراد شاغل در حوزه پزشکی مالیات‌های خود را سر موقع پرداخت نکنند.

نائب رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: نصب کارتخوان هیچ ارتباطی به اخذ مالیات ندارد و پزشکان بدانند که سازمان امور مالیاتی قصد بررسی حساب‌های آنها را ندارد.

انتهای پیام /

آخرین جزئیات از پرداخت مالیات جامعه پزشکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار