با حضور معاون اول رئیس جمهور؛

سه پروژه تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی چناران به بهره برداری رسید

با حضور جهانگیری سه پروژه صنعتی و تولیدی با ظرفیت اشتغال ۱۹۴ نفر در شهرک صنعتی چناران به بهره‌برداری رسید.

سه پروژه تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی چناران به بهره برداری رسیدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور که به منظور انجام سفری دو روزه صبح امروز وارد مشهد شد، در نخستین برنامه کاری‌اش، سه پروژه صنعتی و تولیدی را در شهرک صنعتی چناران افتتاح کرد.

کارخانه تولیدی زرین فرم که با سرمایه گذاری ارزی ۶ میلیون و یکصد هزار یورو و در قالب سه خط تولیدی فعال و ظرفیت تولید ۳۵ تا ۴۳ هزار عدد در هر ساعت و اشتغال ۶۶ نفر یکی از پروژه‌های افتتاحی به شمار می‌رود.

پروژه خط تولید نوشیدنی در بسته بندی قوطی و شیشه گروه تولیدی عالیس هم با ۲ خط فعال و ظرفیت تولید ۲۸ هزار بطری و ۴۸ هزار قوطی در ساعت با حضور دکتر اسحاق جهانگیری به بهره برداری رسید. برای اجرای این پروژه، ۱۵ میلیون و ۱۶۴ هزار یورو سرمایه گذاری انجام گرفته که برای ۱۰۸ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

خط تولید دی اکسید شرکت بهار رز چناران سومین پروژه‌ای بود که صبح امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور در شهرک صنعتی چناران به بهره برداری رسید. در این واحد صنعتی گاز کربنیک مورد نیاز جهت استفاده در صنعت نوشیدنی با خلوص ۹۹.۹۹۷ درصد تولید می‌شود.
 
برای اجرای این پروژه یک میلیون و ۷۲۵ هزار یورو سرمایه گذاری انجام شده است.
 
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

سفر جهانگیری به مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.