پایگاه انتخاب رشته آموزش و پرورش بهبهان آغاز به کار کرد

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از آغاز فعالیت پایگاه مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری واقع در هسته مشاوره این مدیریت خبر داد.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پایگاه‌های مشاوره و انتخاب رشته به منظور کاهش بار روانی دانش آموزان و اولیا آنان در مسائل روحی و تحصیلی و کمک به دواطلبان در انتخاب رشته کنکور سراسری به عنوان بزرگ ترین انتخاب زندگی شغلی تشکیل شده اند.

او افزود: پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ هسته مشاوره آموزش و پرورش همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری فعال شد.

عبدی پور بیان داشت: این پایگاه به منظور ارایه مشاوره‌های تخصصی جهت انتخاب رشته دانشگاهی با حضور مشاوران مجرب و با سابقه در زمینه انتخاب رشته در محل هسته مشاوره صبح و بعد از ظهر فعال خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: پایگاه انتخاب رشته آموزش و پرورش شهرستان تنها پایگاه معتبر و مورد تایید وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش است و زیر نظر معاونت پرورشی این مدریت قرار دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: هسته مشاوره آموزش و پرورش ، جنب درمانگاه فرهنگیان و دبیرستان پسرانه شهید مطهری با شماره تماس ۵۲۷۲۱۵۰۰ آماده ارائه خدمات مشاوره و انتخاب رشته برای پذیرفته شدگان کنکور سراسری ۹۸ است.

انتخاب رشته اینترنتی دانش آموزان در کنکور سراسری از ۱۵ تا ۲۰ مردادماه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/م

راهنمایی دانش آموزان کنکوری برای انتخاب رشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.