اعتباراداره ارشاداستان حمایتی است/جشنواره کودک به میزبانی رفسنجان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: در این استان کل اعتبار امسال ۱۰ میلیارد تومان است که از این اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان حمایتی است.

اعتباراداره ارشاداستان حمایتی است/جشنواره کودک به میزبانی رفسنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمدرضا علیزاده در نشست خبری دررفسنجان گفت: آنچه دولت در حوزه فرهنگ و هنر صرف می کند وظیفه حمایتی، هدایتی و سیاست گذاری و نظارتی را دارد.

او با اشاره به اینکه از کل اعتبارات کشور امسال نیم درصد اعتبارات کشور در حوزه فرهنگ گذاشته شد افزود: از کل اعتبارات دولتی برای فرهنگ ۱۳ درصد به وزارت ارشاد تعلق گرفت و در استان کرمان کل اعتبار امسال ۱۰ میلیارد تومان است و از این اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان در بحث های حمایتی است.

مدیر کل ارشاد اسلامی بیان کرد: ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار سالانه در رفسنجان برای فرهنگ است که۱۰درصد آن برای حمایتی صرف می شود، یعنی ۱۹۰ میلیون تومان اعتبار نظارتی و۱۰ میلیون تومان حمایتی و فعالیتی است.

او با اشاره به اینکه جشنواره کودک و نوجوان که هرساله در اصفهان بود امسال در رفسنجان برگزار خواهد شد گفت: بنگاه های اقتصادی باید نگاه و دیگاه ویژه به فرهنگ و هنر داشته باشند.

علیزاده با عنوان اینکه ۳۰۰ مرکز فرهنگی در رفسنجان داریم که توسط مردم اداره و مدیریت می شود افزود: تغییر رویکرد دولت برون سپاری فعالیت ها و واگذاری انها به مردم است ۱۰سال قبل اینها توسط دولت انجام می شد.

انتهای پیام/ح

جشنواره کودک دررفسنجان

برچسب ها: اعتبار ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار