عملیات احداث ۲ مدرسه در پلدختر با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش

عملیات احداث ۲ مدرسه در مناطق سیلزده پلدختر روز پنجشنبه با حضور سید جواد حسینی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، عملیات احداث ۲ مدرسه در مناطق سیلزده پلدختر روز پنجشنبه با حضور سید جواد حسینی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش آغاز شد.

عملیات اجرایی ساخت دبستان ۳ کلاسه شهید سرمالیان روستای سیلزده وره زرد و دبیرستان پسرانه ۹ کلاسه کوی سازمانی‌های شهر پلدختر با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش آغاز شد.

دبستان ۳ کلاسه شهید سرمالیان در زمینی به مساحت ۸۰۰متر مربع با اعتباری بیش از ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و با مشارکت حجاج استان اصفهان ساخته می‌شود.

دبیرستان پسرانه ۹ کلاسه نیز با مشارکت بانک تجارت با اعتباری بیش از ۴۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع واقع درکوی سازمانی‌های شهر پلدختر احداث می‌شود.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش همچنین در این سفر با حضور در جمع دانش آموزان پایگاه‌های تابستانی و کلاس‌های جبرانی دوره ابتدایی در دبستان شهید چاغروند واقع در کوی سازمانی‌های شهر پلدختر از نحوه برگزاری این کلاس‌ها بازدید کرد.

سید جواد حسینی، در ادامه سفر خود به پلدختر از روند پروژه ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه شاهد واقع در کوی سازمانی‌ها معلم ۴ و تعمیر و بازسازی مدارس شهید کاییدی و زینبیه واقع در میدان شهید بهشتی شهر پلدخترکه در جریان سیل تخریب شدند بازدید کرد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در جریان سفر به شهرستان پلدختر همچنین از مناطق سیل زده شهر معمولان بازدید کرد و در جریان احداث مدرسه ۶ کلاسه خدیجه کبری، مدرسه پیش ساخته و تسطیح زمین مدرسه ۶ کلاسه قرارگرفت.

در این سفر سرپرست وزارت آموزش و پرورش را، تابش رئیس بنیاد مسکن، سیدموسی خادمی استاندارلرستان، مسئولان استانی و شهرستانی همراهی کردند.

انتهای پیام/ب

آغاز ساخت ۲ مدرسه در پلدختر با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار