نیاز به ۳۰ میلیارد ریال اعتبار، برای تکمیل استخر سرپوشیده اشترینان

رئیس آموزش و پرورش منطقه اشترینان گفت: تکمیل استخر سرپوشیده اشترینان ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،امیر صارمی در آیین تجلیل از خبرنگاران در سالن اجتماعات هنرستان فنی آموزش و پرورش اشترینان افزود: پروژه استخر سرپوشیده اشترینان هم اکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهار داشت: کل اعتبار در نظر گرفته شده برای ساخت استخر ۶۰ میلیارد ریال بود که تاکنون ۳۰ میلیارد ریال آن هزینه شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش اشترینان بیان کرد: ۱۶ آموزشگاه در بخش اشترینان تخریبی هستند و باید سریعا بازسازی شوند، همچنین ۲۵ آموزشگاه این بخش نیاز به روکش آسفالت محوطه مدارس دارند.

صارمی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش بخش اشترینان اضافه کرد: آموزش و پرورش بخش اشترینان در سال تحصیلی جدید ۸۳ نیروی فرهنگی کمبود دارد.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از مشکلات اموزش و پرورش اشترینان تخریبی بودن ساختمان اداری این نهاد است که مکاتبات لازم برای اقدام به بازسازی ان انجام شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر اموزش و پرورش اشترینان دارای ۹۴ اموزشگاه و ۳۲۸ کلاس درس است.

رئیس اداره اموزش و پرورش اشترینان گفت: اموزش و پرورش اشترینان دارای پنج هزار و ۷۵۰ نفر دانش آموز و ۵۸۱ نفر فرهنگی می‌باشد.

برادر شهید محمود صارمی در این آیین گفت: شهید صارمی متعلق به زادگاهش بخش اشترینان است.

رشید صارمی افزود: شهید صارمی با خون خود ثابت کرد که یک خبرنگار وظیفه شناس بود.

وی اظهار داشت: شهید صارمی درد مردم افغانستان را با خون خود نوشت و در وصیت نامه خود عنوان کرده بود که تا آخرین لحظه از عمر خود در کنار مردم مظلوم افغانستان خواهد ماند.

وی بیان کرد: شهید صارمی با شهادت خود به حرفه خبرنگاری رنگ و بوی شهادت داد و خون سرخش با مرکب قلمش آمیخته شد تا روز خبرنگار در کشورمان نهادینه شود.

انتهای پیام/د

تکمیل استخر سرپوشیده اشترینان ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

برچسب ها: ورزش همگانی ، شنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار