بسته حوادث امروز ۱۸ مردادماه؛

نگاهی به حوادث امروز جمعه ۱۸ مرداد در خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه ۱۸ مرداد ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف خوزستان در روز جمعه ۱۸ مردادماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

انهدام باند سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی در اهواز

سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: بررسی چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در برخی مناطق اهواز،   به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: باند ۸ نفره در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته توسط ماموران پلیس  شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی چند عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ شعبان بیان داشت: در تحقیقات پلیس متهمان به ۱۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی در نقاط مختلف اهواز اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام مسئول عنوان کرد: عوامل زمینه ساز اصلی سرقت از اماکن را استفاده نکردن از سیستم‌های امنیتی و حفاظتی، رعایت نکردن نکات ایمنی در راه‌های ورودی و خروجی اماکن، نادیده گرفتن اصول ایمنی پس از پایان ساعت کار یا در تعطیلات، کنترل نکردن ورود و خروج افراد، نگهداری بیش از نیاز وجوه نقد و اسناد مالی در مکان‌های غیر امن ساختمان است.

کشف کالای قاچاق در ماهشهر

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا شهرستان ماهشهر با رصد و کنترل دقیق خودرو‌های عبوری ۲دستگاه خودروی وانت مزدا و پراید وانت حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او افزود:در بازرسی از خودروی‌های توقیف شده ۱۲ دستگاه کولر دوتیکه و ۱۴ دستگاه ماشین لباسشویی فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده بیان داشت: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده ۲ میلیارد و یکصد میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان در پایان گفت: سودجویان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و کنترل تحرکات با هرگونه فعالیت سودجویان برابر قانون برخورد می‌کند.

دستگیری  ۹ توزیع کننده موادمخدر در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اهواز با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی یک واحدمسکونی که تبدیل به مکانی برای تجمع افراد تبهکار شده بود را شناسایی کردند.

او افزود:  پس از هماهنگی با مرجع قضایی، طی یک عملیات ضربتی پلیس ۹مجرم را در این مکان دستگیر کرد.

سرهنگ دالوند بیان داشت:  مقدار ۲ کیلو و۸۰۰ گرم انواع موادمخدر از نوع تریاک، حشیش، تعداد ۱۴ حقه وافور، ۴دستگاه ترازوی توزین و آلات استعمال مواد مخدر، همچنین یک قبضه سلاح جنگی به همراه ۸۹ فشنگ جنگی و۲ قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز به همراه ۳۸ عدد فشنگ مربوطه از منزل آن ها کشف شد.

فرمانده انتظامی اهواز در پایان تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: حوادث ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار